База проведення:
заклади загальної середньої освіти Київської, Харківської, Черкаської областей.
Науковий керівник – Пузіков Дмитро Олегович кандидат педагогічних наук, докторант, провідний науковий співробітник відділу інновацій та стратегій розвитку освіти Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук.
Мета дослідження – визначити, обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови підготовки класних керівників і педагогів-організаторів до прогнозування і проєктування варіативного складника освітньої програми гімназії та ліцею.
Завдання дослідження:
визначення й обґрунтування організаційно-педагогічних умов підготовки класних керівників і педагогів організаторів до прогнозування і проєктування варіативного складника освітньої програми гімназії та ліцею; розроблення та обґрунтування технології прогнозування і проєктування варіативного складника освітньої програми гімназії та ліцею в системі науково-методичної роботи закладу загальної середньої освіти; розроблення та обґрунтування концепції підготовки класних керівників і педагогів-організаторів до прогнозування і проєктування варіативного складника освітньої програми гімназії та ліцею в системі науково-методичної роботи закладу загальної середньої освіти, моделі й методики підготовки класних керівників і педагогів-організаторів до прогнозування і проєктування варіативного складника освітньої програми гімназії та ліцею в системі науково-методичної роботи закладу загальної середньої освіти; критерії, показники та інструментарій оцінювання стану їх підготовленості до цієї діяльності; здійснення експериментальної перевірки означених організаційно-педагогічних умов, здійснення підготовки класних керівників і педагогів-організаторів до прогнозування і проєктування варіативного складника освітньої програми гімназії та ліцею.