Хакатон «STEM-урок: методичні підходи та гендерні стереотипи»

 

За підтримки ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» організації: CSR Ukraine, Центр «Розвиток Корпоративної Соціальної Відповідальності» та Фонд Народонаселення ООН в Україні – UNFPA Ukraine протягом 2019 року для вчителів STEM-предметів проведено сім хакатонів «STEM-урок: методичні підходи та гендерні стереотипи».

Мета хакатону – спільно розробити проекти та методики, що допоможуть перевіряти STEM-уроки на наявність гендерних стереотипів та знайти інноваційні рішення щодо створення умов, які сприятимуть зацікавленості учнівської молоді вибором STEM-професій.

Протягом трьох днів хакатону вчителі мають можливість отримати досвід неформальної освіти, вміння генерувати ідеї для розробки гендерно-чутливих проєктів за допомогою сесії з дизайн-мислення (творчий спосіб мислення, націлений на створення нестандартних рішень та інновацій). Учасники заходу визначають цільові аудиторії, на які буде спрямований проєкт, шукають рішення та створюють проєкти з метою подолання існуючих проблем в STEM-освіті. Під час менторських сесій та чек-пойнтів вчителі отримають важливі та конструктивні рекомендації щодо вдосконалення запропонованих проєктів.

У результаті навчання, отриманих знань і допомоги менторів учасники/-ці розробляють та презентують проєкти, спрямовані на різні цільові аудиторії: учнівська спільнота, батьки, підприємства, вчительська спільнота, керівництво шкіл.

Ознайомитись з проєктами, розробленими на хакатонах у 2019 році, можна за посиланням: https://stem-lesson.info/stem-proiekti/

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×