У «Освіторія-Хаб» відбувся фінал Всеукраїнського конкурсу «Кращий STEM-урок-2019»

 

Днями в м. Київ під час роботи Всеукраїнської конференції для освітянської спільноти «Кращі гендерночутливі STEM-уроки: як викладати» у «Освіторія-Хаб» відбувся фінал Всеукраїнського конкурсу «Кращий STEM-урок-2019».

Захід організовано CSR Ukraine, експертною організацією Центром «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності (ініціатива «Дівчата STEM»), Фондом ООН у галузі народонаселення в Україні – UNFPA у партнерстві з відділом STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Учасників конференції привітали Марина Саприкіна, керівник Центру «Розвиток КСВ», Олена Патрикеєва, начальник відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», члени експертного журі конкурсу, до якого увійшла Ірина Василашко, завідувачка сектором інноваційних форм та методів діяльності педагогічних працівників відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» та інші.

20 вчителів STEM-предметів презентували найкращі методики проведення уроків.

До участі в конкурсі було подано 245 індивідуальних та командних уроків від вчительської спільноти з різних регіонів України. Серед представлених учительських ініціатив: інтегровані STEM-уроки з викладання іноземних мов та природничих предметів за допомогою VR та AR-технологій, моделювання LEGO-конструкторів, розробка лепбука з хімії, екологічні та астрономічні уроки-дослідження Сонячної системи, SТЕАМ-проєкт «Виготовлення гейзерів для ванни» та інші.

У результаті було обрано авторів п’яти найкращих STEM-уроків, кожен з яких отримав грошову винагороду у розмірі 5 тисяч гривень.

Серед переможців:

Олена Шаповалова та Олена Ковальова (м. Краматорськ) з розробкою інтегрованого STEM-уроку з математики та інформатики «Хмарочоси Світу». Мета – показати учням практичну спрямованість математичних знань та сприяти подоланню гендерних стереотипів у сфері архітектури та науково-технічних професіях;

Юрій Пахомов (м. Івано-Франківськ), Лепбук «Таємниці води» з технологією доповненою реальності;

Зоя Киянець (м. Київ), STEM-заняття «Наука на кухні – KITCHEN SCIENCE» – інтегрований урок англійської мови з біологією та хімією, що має на меті побороти стереотип, що місце жінки на кухні, та на рівні залучити дівчат і хлопців до виконання завдань;

Ірина Петрів (м. Тернопіль), експериментальний STEM-урок «Зорова сенсорна система людини», що розвиває у школярів критичне мислення, екологічну грамотність, вміння працювати в команді та аналізувати результати;

Наталія Найдьон та Людмила Безперстова (Полтавська обл.), STEM-урок «Створення і дослідження системи стеження за сонцем», що має на меті зацікавити дівчат до STEM-спеціальностей, зокрема до енергетики.

У рамках конференції, учасники заходу взяли участь у майстер-класі про права вчителя від Фонду Максима Степанова, презентації буклетів про професії у гірничодобувній сфері від компанії «Метінвест» та ознайомилися з розробленими проєктами цьогорічних Хакатонів.

Відділ STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» запросив переможців та авторів найцікавіших STEM-уроків стати спікерами «STEM-школи-2020». Ольга Коршунова, методист вищої категорії Відділу, вручила 10 сертифікатів для участі в цьому освітньому проєкті.

Переглянути запис онлайн-трансляції фінальної конференції можна за посиланням. Кращі гендерночутливі STEM-уроки 2019 року також будуть доступні на онлайн-платформі https://stem-lesson.info/krashhi-stem-uroki-2018-i-2019/ для всіх вчителів задля поширення кращих прикладів проведення STEM-уроків.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×