Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап»

 

З 26 по 28 листопада 2019 року за ініціативи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» на базі Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» відбулась Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап» – «Створення інклюзивного освітнього простору: сучасні виклики та системні рішення».

Проведення цього заходу було актуалізовано результатами всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» в номінації «Вчитель інклюзивного класу» та перемогою вчителя Білоцерківського навчально-виховного об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 – дитячо-юнацький спортивно-оздоровчий клуб» Людмили Бараненко.

Тренд-меседжі озвучили: начальник відділу організації масових заходів ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Олена Артеменко; директор департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації Віра Рогова; заступник директора з наукової роботи Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка, член-кореспондент НАПН України, доктор педагогічних наук, професор Алла Колупаєва; в. о. ректора Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», кандидат педагогічних наук Наталія Бендерець; начальник управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Юрій Петрик.

У рамках інтерактивної тематичної локації «Формула успіху переможниці конкурсу «Учитель року – 2019» учасники відвідали Білоцерківське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 – дитячо-юнацький спортивно-оздоровчий клуб».

Директор закладу Наталія Слободянюк розповіла про досвід роботи колективу з впровадження інклюзивної освіти на засадах педагогіки партнерства.

Людмила Бараненко, переможниця всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Вчитель інклюзивного класу», провела презентаційний урок та поділилася своїми секретами успіху.

Колектив корекційних педагогів закладу освіти продемонстрував майстер-класи з розвитку фізичних якостей та опорно-рухового апарату у дітей з порушеннями аутистичного спектру, корекції сенсорної дисфункції, соціалізації учнів з особливими освітніми потребами.

У ході дискусійної панелі учасники відзначили високий рівень створеного інклюзивного середовища в закладі освіти, що є результатом системної роботи фахівців з дітьми з особливими освітніми потребами із застосуванням методики ТАН-Соденберг, пісочної арттерапії та мовленнєвої корекції з використанням нетрадиційних засобів.

Під час інтерактивної тематичної локації «Стратегія ІКС: інклюзивна, корекційна, спеціальна освіта» фахівці Комунальної установи Білоцерківської міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр» та Комунального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр» представили міжвідомчу співпрацю інклюзивно-ресурсного центру в реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами, надання комплексних освітніх, реабілітаційних і корекційних послуг.

Інтерактивна тематична локація «Корекційно-розвиткова складова: успішні практики» відкрилась у Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 20, де створено повну архітектурну доступність дітям з порушеннями опорно-рухового апарату. Продовжено роботу було в Білоцерківській спеціальній загальноосвітній школі № 19, де колектив закладу представив досвід упровадження сучасних освітніх корекційно-адаптивних технологій для дітей з комплексними порушеннями розвитку.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×