У Хмельницькому команди учасників п’ятого хакатону «STEM-урок: методичні підходи та гендерні стереотипи» представили свої проєкти

 

З 31 жовтня по 2 листопада 2019 року у м. Хмельницький відбувся п’ятий хакатон «STEM-урок: методичні підходи та гендерні стереотипи» для 35 вчителів Хмельницької, Рівненської, Тернопільської та Чернівецької областей. Під час трьох днів хакатону учасники прийняли участь у майстер-класах із гендерної чутливості, дизайн-мисленню, пітчингу, проєктного менеджменту та дизайн презентацій. Завдяки отриманим знанням та навичкам були розроблені та презентовані наступні проекти:

  1. Команда – Super Team

Проєкт – «Агробізнес територіальної спільноти»

Ідея – молода вчителька школи, що на межі закриття, прагне щось змінити і врятувати школу, саме тому пропонує співпрацю місцевого агрохолдингу з вчителями школи, школярами та батьками задля вивчення врожайності та земельних ресурсів на локальному рівні. Команда описала 10 причин для спільного STEM-проєкту між компанією та школою. Такий проєкт сприятиме популяризації STEM-освіти; переконуватиме залишатись молоді в селах і розвивати локальний агросектор; сприяє соціальній відповідальності агробізнесу з метою залучення пайовиків; розвиває у школярів важливі soft-skills.

  1. Команда – Точка відліку «Чек-пойнт»

Проєкт – «Challenge «STEM-літак»

Ідея – подолання нерозуміння батьками важливості залучати їх дітей до STEM. Команда створила відео про челендж «STEM-літак», ідеєю якого була історія школярки, яка хоче популяризувати науку і показала це на прикладі літачка. Паперовий літачок – один з важливих винаходів людства, а особливості його вивчення включають знання з фізики, хімії, географії, технологій. Команда пропонує долучитись до челенджу і дівчатам разом з батьками створювати наочні приклади науки. Обов’язковий хештег – #дослідниця_STEM

  1. Команда – Crazy Team

Проєкт – «STEM-урок: з чого почати»

Ідея – 10 кроків до STEM. Цільова аудиторія – прогресивний вчитель Володимир Олександрович, який бажає впроваджувати STEM, але поки не знає, як зробити це якнайкраще. Продукт команди – тест, що дозволяє визначити, на якому етапі ви знаходитесь зараз і поради, як покращити свої навички та збільшити знання, аби проводити дуже класні та ефективні STEM-уроки. Вчителі та журі під час виступу спробували свої сили і також пройшли тест.

  1. Команда – 4Л-ВДС

Проєкт – «Ми всі різні, але рівні»

Ідея – створити форум професій, аби дівчинка, що хоче в майбутньому нетривіальну професію на кшталт механікині, легко знаходила мову з іншими дівчатками, які обирають такі професії як візажистка, перукарка, кондитерка тощо. Проєкт включає в себе урок, що складається з таких елементів: гра для подолання гендерних стереотипів, надихаюче відео про рівність в професії, аналіз професій та рефлексія.

  1. Команда – #STEM demand

Проєкт – «steMentors»

Ідея – ламати гендерні стереотипи, формування розуміння гендерної чутливості. Цільова аудиторія – дівчинка 14 років, що бажає розвиватись, але починає втрачати інтерес до STEM-предметів. Саме тому основна мета – мотивувати амбітних молодих людей ставати менторами для інших учениць, аби надихати їх та зацікавлювати в STEM. Основний продукт – відеоролик «steMentors – це круто», що демонструє важливість у зацікавленні дівчат ставати менторками для інших дівчат, які навички для цього потрібні і яким ефективним може бути результат.

Отож, переможці:

І місце – команда Crazy Team з проєктом – «STEM-урок: з чого почати»;

ІІ місце – команда # STEM demand з проєктом – «steMentors»;

ІІІ місце – команда Super Team з проєктом – «Агробізнес територіальної спільноти».

Дякуємо всім учасникам за активність, за неймовірні проєкти та за бажання творити зміни.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×