Науково-методичний семінар «Діяльність психологічної служби у системі освіти щодо забезпечення психологічного благополуччя вчителів в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»

31 жовтня 2019 року на базі ДЗВО «Університет менеджменту освіти» у співпраці із ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» було проведено науково-методичний семінар «Діяльність психологічної служби у системі освіти щодо забезпечення психологічного благополуччя вчителів в умовах реалізації Концепції «Нова українська щкола».

 

З вітальним словом до учасників семінару звернулися: Наталія Клокар, перший проректор ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Тамара Сорочан, директор Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» та Ольга Флярковська, начальник відділу психологічного супроводу та соціально-педагогічної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Учасниками семінару було заслухано низку доповідей. Так Любов Найдьонова, кандидат психологічних наук розглянула «Психологічні напрями діяльності Служби освітнього омбудсмена»; Ольга Флярковська, кандидат педагогічних наук розповіла про «Особливості діяльності фахівців психологічної служби закладу освіти з учасниками освітнього процесу в ситуації насильства щодо дитини»; Олена Бондарчук, доктор психологічних наук, професор звернула увагу на  «Особливості психологічного благополуччя вчителів в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»; Людмила Карамушка, доктор психологічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України доповідала про «Соціальні компетентності педагогічних працівників: сутність, види, технологія розвитку»; Яна Фруктова, кандидат педагогічних наук, доцент акцентувала увагу на темі: «Неформальна медіаосвіта для розвитку інформаційної компетентності в Новій українській школі».

Між учасниками науково-методичного семінару відбулася жвава дискусія про забезпечення психологічного благополуччя особистості загалом та в умовах освітнього процесу Нової української школи зокрема.

Також у межах наукового зібрання було проведено тематичні майстер-класи, серед яких: «Користування психодіагностичною методикою МОХО» (Денис Петрик, «NekotesMOXOinUkraine»),  «Профілактика булінгу у дитячих колективах відповідно до вікових особливостей» (Емілія Воронцова, практичний психолог, спеціаліст вищої категорії), «Емоційно-вольовий самоконтроль та здатність до саморегуляції поведінки» (Олена Черниш, психолог в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості), «Булінг як наслідок травматизації особистості» (Людмила Киричук, науковий співробітник МАН України, гештальт-терапевт, психолог вищої категорії-методист, тренер-консультант), «Профілактика професійного стресу та «вигорання» у контексті забезпечення психологічного благополуччя вчителів» (Наталія Пінчук, кандидат психологічних наук, доцент).

Зазначимо, що проведена робота під час заходу засвідчила актуальність проблематики науково-методичного семінару для освітньої галузі, що  сприятиме вдосконаленню формування професійної майстерності учасників семінару.

 

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×