Педагоги Криворізького природничо-наукового ліцею поділилися досвідом проведення дослідно-експериментальної роботи щодо науково-методичних засад формування мережецентричного середовища «Музейна планета» у загальноосвітніх навчальних закладах

 

18 жовтня 2019 року в Криворізькому природничо-науковому ліцеї Дніпропетровської області відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Формування інформаційної культури суб’єктів освітньої діяльності в умовах мережецентричного середовища «Музейна планета»у закладах загальної середньої освіти».

 Учасники заходу, серед яких директори, заступники директорів, вчителі закладів загальної середньої освіти м. Кривий Ріг, м. Київ, Донецької області, науковці та співробітники Національного центру «Мала академія наук України», КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради, Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради, КЗ «Інноваційно-методичний центр Криворізької міської ради», підвели підсумки  ІІІ етапу дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Науково-методичні засади формування мережецентричного середовища «Музейна планета» у загальноосвітніх навчальних закладах».

Любов Башук, директор Криворізького природничо-наукового ліцею, познайомила учасників конференції з результатами ІІІ (формувального) етапу дослідно-експериментальної роботи: експериментально перевірено ефективність концепції формування мережецентричного середовища «Музейна планета» у закладах загальної середньої освіти; апробовано комплекс програмного та навчально-методичного забезпечення розвитку інформатичної культури учнів закладів загальної середньої освіти засобами мережецентричного середовища «Музейна планета»; вироблено та науково обґрунтовано методичні рекомендації для вчителів.

Отже, експериментально підтверджено, що ефективність науково-методичних засад формування мережецентричного середовища «Музейна планета»  у  ліцеї стало можливим за умови технологізації процесу формування мережецентричного середовища «Музейна планета», що передбачає розроблення та впровадження відповідної знаннєво-орієнтованої мережевої технології для розвитку інформатичної культури учнів у процесі навчально-дослідницької діяльності; розвитку та самореалізації суб’єктів освітньої діяльності в умовах мережецентричного середовища «Музейна планета», що визначає створення мережі віртуальних музеїв різного типу історико-культурного спрямування щодо вивчення духовних скарбів України та інших країн світу.

Учасники конференції у своїх виступах розкрили питання щодо запровадження сучасних тенденцій розвитку інформаційної культури в освітній галузі (Тетяна Кріпак, директор департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради), когнітивних аспектів цифрового освітнього простору (Олександр Стрижак, доктор технічних наук, заступник директора з наукової роботи Національного центру «Мала академія наук України», науковий керівник дослідно-експериментальної роботи), онтологічних аспектів формування відкритих систем освіти (Валентина Дем’яненко, завідувач відділу інформаційно-дидактичного моделювання Національного центру «Мала академія наук України», кандидат педагогічних наук), проектування та створення інтерактивної 3D графіки у багатомірних структурованих  інформаційних сайтах (Віктор Кудляк, старший науковий співробітник відділу створення та використання інтелектуальних мережевих інструментів, Тетяна Бєлан, провідний інженер  Національного центру «Мала академія наук України»), організації дослідно-експериментальної роботи як єдності теорії та практики (Галина Самойленко, методист відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», координатор дослідно-експериментальної роботи), інформаційної культури як важливою складовою професійної майстерності сучасного вчителя (Вікторія Полякова, головний спеціаліст з середньої освіти департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради), генерації інноваційних практик музейної педагогіки  в інформаційному освітньому середовищі сучасного закладу освіти (Борис Чаговець, заступник директора Криворізького природничо-наукового ліцею, кандидат педагогічних наук), інформаційної культури як важливої складової інформаційної компетентності суб’єктів освітнього процесу (Ганна Труханенко, заступник директора Криворізького природничо-наукового ліцею, кандидат педагогічних наук).

Учасники зібрання мали можливість познайомитися зі змістом інноваційної діяльності педагогічного колективу Криворізького природничо-наукового ліцею та досвідом використання порталу «Музейна планета» в освітньому процесі, поділитися своїми ідеями, окреслити перспективи та можливості подальшої співпраці.

За підсумками роботи семінару будуть видані матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Формування інформаційної культури суб’єктів освітньої діяльності в умовах мережецентричного середовища «Музейна планета» у закладах загальної середньої освіти».

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×