«Пріоритетні напрямки діяльності психологічної служби системи освіти в умовах Нової української школи» – тема, яка об’єднала педагогічних працівників на обласному семінарі-нараді
Пріоритетні напрямки діяльності психологічної служби системи освіти в умовах Нової української школи обговорили працівники психологічної служби в ході обласного семінару-наради для методистів МК(Ц) управлінь освіти міських рад, відділів освіти райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування.
Захід, у якому взяли участь 56 представників психологічної служби, відбувся 20 серпня 2019 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського.
Відкрив семінар-нараду ректор інституту Анатолій Заліський, який в своєму виступі наголосив на важливості підвищення якості надання психологічних послуг та важливості організації психологічних служб в об’єднаних територіальних громадах.
У заході активну участь взяли Ольга Флярковська, начальник відділу психологічного супроводу та соціально-педагогічної роботи, та Вікторія Мельничук, завідувач сектору соціально-педагогічної роботи Інституту модернізації змісту освіти. Учасників обласного засідання ознайомили з оновленою нормативно-правовою базою діяльності фахівців психологічної служби, представили основні нормативно-правові акти діяльності психологічної служби в системі освіти України, статистичні дані стану та розвитку психологічної служби.
Ряд важливих питань висвітлили представники навчально-методичного центру психологічної служби у системі освіти Чернігівської області.
Так Олена Антоненко, директор НМЦ, детально розповіла про пріоритетні напрями діяльності психологічної служби системи освіти області у 2019-2020 н.р.
Про методичні об’єднання, кущові семінари та творчі групи як форму діяльності практичних психологів і соціальних педагогів, про порядок атестації працівників психологічної служби присутніх інформувала методист НМЦ Людмила Третиннікова.
Методист НМЦ Ірина Лісовецька розказала про нормативно-правове забезпечення діяльності працівників психологічної служби щодо профілактики булінгу в закладах освіти.
Також учасники зібрання розглянули питання організації методичної допомоги працівникам психологічної служби.