Визначено імена переможців і лауреатів конкурсу «Учитель року – 2019»

12 квітня 2019 року у Волинській, Запорізькій, Одеській, Полтавській та Сумській областях завершився третій тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019».

За першість на всеукраїнському рівні у номінаціях «Вчитель інклюзивного класу», «Географія», «Захист Вітчизни», «Основи здоров’я», «Французька мова» змагалися вчителі, які здобули перемогу під час обласного туру конкурсу.

Аби стати переможцями 121 учасник конкурсу демонстрували свій досвід під час таких випробувань як «Методичний практикум», «Практична робота», «Тестування з фахової майстерності» на відбірковому етапі.

Дванадцять лідерів у кожній номінації продовжили змагання у фіналі – вони брали участь у конкурсних випробуваннях «Урок» та «Проект» (в номінації «Географія» – «Дослідження»). Найвищі бали отримали яскраві та творчі особистості, які переконали членів журі своїм високим професіоналізмом та здатністю реалізовувати найсміливіші новаторські ідеї.

Сьогодні оголошено нові імена талановитих педагогів, які віртуозно володіють своїм предметом, відкриті для нового та готові до змін, є рушійною силою новацій в освіті, провідниками ідеї Нової української школи.

 

У номінації «Вчитель інклюзивного класу» перемогла Бараненко Людмила Кімівна, вчитель початкових класів Білоцерківського навчально-виховного об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 – дитячо-юнацький спортивно-оздоровчий клуб» Білоцерківської міської ради Київської області. Запорукою успіху роботи в інклюзивному класі вона вважає реалізацію принципу «Навчитися жити разом». А допомагає їй у цьому педагогічне кредо: «Ти – учитель, і тобі вже не спочити, доки житимеш на світі!».

 

Переможцем у номінації «Географія» стала Коробкова Яна Сергіївна, вчитель географії Хоньковецької середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Могилів-Подільського району Вінницької області. Вона посилено працює над вимогою нашого часу до вчителя – стати сучасним вчителем, оскільки нинішні діти сьогодні хочуть бачити саме сучасних та креативних вчителів, які, в першу чергу, розуміють їх. А конкурс «Учитель року» – чудова платформа для їх розвитку.

 

У номінації «Захист Вітчизни» перемогу здобув Ігнатьєв Сергій Борисович, вчитель предмета «Захист Вітчизни» КЗ «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 135 Харківської міської ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу К.Ф. Ольшанського». Свою діяльність він спрямовує на посилення національно-патріотичного та військово-фізичного виховання учнів, формування в них моральних якостей громадянина України. Його головною педагогічною позицією є «Особистий приклад кращий за довгі пояснення».

 

Серед учителів предмета «Основи здоров’я» найвищі бали отримав Дяків Василь Григорович, вчитель основ здоров’я Заліщицької державної гімназії Тернопільської області. Для нього життя – це рух вперед, де немає тривалих зупинок. Мріє про розробку повноцінного відеокурсу з основ здоров’я з динамічним наповненням: відео, 3D-макетами, іграми, презентаціями.

 

 

 

У номінації «Французька мова», перемогла Романовська Ірина Сергіївна, вчитель французької мови Одеської спеціалізованої школи № 10 І-ІІІ ступенів імені льотчиків-космонавтів Г. Т. Добровольського та Г. С. Шоніна Одеської міської ради Одеської області. Працює за принципом: «Люблю французьку і навчаю любові до неї інших». Своє головне завдання як вчителя іноземної мови вбачає у формуванні в учнів таких компетентностей, що допоможуть їм бути успішними людьми поза стінами школи.

 

Лауреатами конкурсу стали

 

У номінації «Вчитель інклюзивного класу»:

  • Щебет Вікторія Валеріївна, вчитель початкових класів КЗ «Луцький навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 10 – професійний ліцей Луцької міської ради» Волинської області;
  • Заставська Ганна Володимирівна, вчитель початкових класів Опорного закладу загальної середньої освіти Новозапорізької школи Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області.

У номінації «Географія»:

  • Горовий Олег Володимирович, вчитель географії Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 з вивченням іноземних мов (школа лінгвістики) імені Заріфи Алієвої Ірпінської міської ради Київської області;
  • Воробйова Тетяна Олександрівна, вчитель географії та економіки спеціалізованої школи № 16 Оболонського району м. Києва.

У номінації «Захист Вітчизни»:

  • Дикусар Микола Олександрович, вчитель предмета «Захист Вітчизни» Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 Вознесенської міської ради Миколаївської області;
  • Лоза Сергій Михайлович, вчитель предмета «Захист Вітчизни» КЗ «Навчально-виховний комплекс «Гімназія № 11 – спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Еврика» Кам’янської міської ради Дніпропетровської області.

У номінації «Основи здоров’я»:

  • Прус Світлана Георгіївна, вчитель основ здоров’я Запорізького ліцею № 34 Запорізької міської ради Запорізької області;
  • Гридасова Ірина Ігорівна, вчитель основ здоров’я КЗ «Петрівське навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія» Петрівської районної ради Кіровоградської області.

У номінації «Французька мова»:

  • Якоб Оксана Михайлівна, вчитель французької мови Сокирницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням французької мови Хустської районної державної адміністрації Закарпатської області;
  • Жук Лілія Романівна, вчитель французької мови Рівненської української гімназії Рівненської міської ради.
Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×