Медіафестиваль об‘єднав юних журналістів Буковини

Два дні поспіль у Чернівецькому обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді в рамках проведення Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2019» тривав надзвичайний захід – обласний фестиваль-конкурс дитячих засобів масової інформації «Медіапростір шкільної преси» (Медіафестиваль). Його організаторами й натхненниками стали Департамент освіти і науки Чернівецької ОДА та Чернівецький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді. Координувала захід Інна Плотнікова, дуже творча людина, методист, керівник гуртків центру.

Партнерську допомогу Медіафестивалю надали Чернівецька філія ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», кафедра журналістики філологічного факультету Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича,  медіа-платформа «Шпальта» та Суспільний мовник UA: Буковина.

Тридцять юних журналістів із різних куточків Буковини радо прийняли запрошення прибути на фестиваль, який мав дуже цікаву тему – «Брендинг моєї країни, моєї родини» та проходив аж за сімома номінаціями: «Графічний дизайн», «Гарний текст», «ТВ жанр», «Кіно», «Аудіоформат», «Анімація» і «Мої світлини». Вони привітно зустріли слова Інни Дутчак, старшого наукового співробітника Чернівецької філії ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», члена оргкомітету Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2019» про те, що STEM-освіту часто називають «навчанням навпаки». Адже ланцюжок «від теорії до практики» у STEM-навчанні зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності – опанування теорії і нових знань.

Саме за таким принципом і проходив фестиваль. Першого дня школярі отримали завдання – провести журналістське розслідування та презентувати Чернівці своїм ровесникам – туристам з усього світу за трьома напрямками (тематичними завданнями): «Цікаві місця, які варто відвідати», «Де можна смачно і недорого поїсти», «Яким транспортом варто користуватись».

Усі учасники поділилися на 3 команди, що сформувалися саме за цими трьома напрямками роботи на основі власного добровільного вибору, а не в межах команд навчальних закладів.

Виконанню завдання передували майстер-класи фахівців медіа-платформи «Шпальта»: «Крізь призму об’єктива» провела фотограф Євгенія Калюжка, «Поради юним журналістам» – журналіст Ірина Шевчук, а «Знайомство з професією – відео оператор Микола Бандурка.

Учасники Медіафестивалю також відвідали редакцію медіа-платформи «Шпальта» та телеканал «Буковина», де мали можливість зануритись у процес роботи медіа.

Також учасників і гостей Медіафестивалю ознайомили з роботою кафедри журналістики філологічного факультету Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.

Грета Фрейліхман, учитель інформатики СШ ОРТ №41, яка працює з учнями даного закладу освіти над створенням лялькових і комп’ютерних анімацій, запропонувала дітям показовий майстер-клас із теми «Пластилінова анімація».

Чернівецький обласний фестиваль-конкурс дитячих засобів масової інформації «Медіапростір шкільної преси» пройшов у атмосфері доброзичливості, здорової конкуренції і командної роботи. Як і передбачає STEM-освіта, його учасники прагнули знаходити рішення не в теорії, а безпосередньо на практиці, шляхом спроб і помилок. У «польових умовах» вони вчилися критично мислити, працювати у команді, бачити цілісну картину світу та творчо застосовувати свої знання з точних та природничих наук для розв’язання конкретних завдань.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×