«Нова освіта – співпраця чи відчуження?» – гасло міні-EdCamp (не)конференції у Сумах

«Нова освіта – співпраця чи відчуження?» Під таким гаслом розпочалася міні-EdCamp (не)конференція 23 березня 2019 року в КЗ «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», який разом з громадською організацією «Біоетика» виступили організаторами заходу.

Серед почесних гостей та учасників дискусії були присутні: директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Вікторія Гробова; ректор Сумського ОІППО Юрій Нікітін;  менеджер Сумської регіональної дирекції Національної суспільної телерадіокомпанії, голова громадського фонду «Суми» Олександр Такул; завуч з навчально-виховної  роботи Сумської гімназії №1 Лариса Симоненко; а також спікери та експерти Ганна Губенко, Аня Лонге та Марья Нестерова. Модерував захід Юрій Петрушенко.

Після процесу знайомства зі спікерами (Speedgeeking) робота продовжилася в локаціях, яких налічувалось 7: «Рукавичка для людей з інвалідністю», «Рамковий вулик», «Рідкий струменевий скальпель», «Плямистий камуфляж», «Правило Чаргаффа – ключ до ДНК», «Крани Анатолія Кокуша – «українська рука» у Голівуді», «Іон Деген: перша у світі операція з реплантації».

У першій експертній панелі плідно працювали спікери: Ольга Семко («Комунікація як один із основних елементів побудови якісної інклюзивної освіти»); Андрій Отрішко, Євгеній Клопотенко («Культура харчування в НУШ: через діалог до змін світогляду»); Ганна Губенко («Недискримінаційна мова та нівелювання стереотипів у побудові комунікацій»; Алла Вознюк («Інноваційні техніки налагодження конструктивної співпраці між усіма суб’єктами освітнього процесу»); Тетяна Нянькіна («канікули всередині нас»); Галина Коломієць («Комунікація та взаємодія у команді: всеукраїнські проекти»); Юлія Копнінська-Петриченко «Демократична школа: цінності, діалог та відповідальність».

Після формування вчительських панелей робота продовжилась у другій експертній паралелі: Аня Лонге («Молодь дебатує – проект чи навичка?»); Ольга Дашкіна, Юлія Котенко (відкритий урок з фізики, німецької мови та елементами мистецтва); Марья Нестерова (Цінності соціальної згуртованості в тріаді «школа – ЗВО – суспільство»); Лариса Гильова (Партнерська модель педагогічних стосунків: 4 сходинки до розуміння»; Карстен Грюнвальд («Учитель та учень на рівних»); Дар’я Черенщикова («Ризики професії, можливості роботи»).

За другою експертною панеллю працювала вчительська панель. Учасники дискусії отримали сертифікати та поділились емоціями: організація та проведення конференції на високому рівні сприяли розвитку компетентностей освітян області.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×