Науковці знають, як сформувати позитивний імідж України на світовому туристичному ринку

Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» спільно з Львівським інститутом економіки і туризму, Східноєвропейським національним університетом ім. Лесі Українки, Мукачівським державним університетом, Львівською ОДА, Львівською міською радою та Львівською асоціацією розвитку туризму запропонувала науковій та студентській спільнотам провести захід, присвячений проблемі формування позитивного іміджу України та світовому туристичному ринку.

Ідея знайшла жваву підтримку і була реалізована. У березні 2019 року в м. Львів було проведено Всеукраїнську науково-практичну інтернет-конференцію “Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку”. До оргкомітету заходу надійшли тези доповідей понад 50 авторів. Науковці, викладачі й аспіранти вишів, студенти освітніх ступенів «бакалавр» та «магістр» представили матеріали своїх наукових досліджень за напрямками: теоретико-прикладні аспекти управління якістю продукції, процесів і послуг для забезпечення позитивного іміджу України на світовому туристичному ринку; напрями оптимізації туристичної галузі України на засадах підвищення ефективності її функціонування; шляхи забезпечення конкурентних переваг туристичних підприємств на міжнародному ринку: фінансовий та обліково-аналітичний аспект.

У процесі реалізації мети конференції було доведено, що кожній області вкрай важливо обрати й просувати легко упізнаваний бренд, що найкращим чином відображатиме туристичну унікальність та колорит регіону, конкурентні переваги, особливий шарм і місце на туристичній мапі України та Європи. Створення та просування упізнаваного бренду і брендбуку має об’єднувати усіх небайдужих до цієї проблеми фахівців-управлінців і бізнесменів, науковців-експертів і маркетологів-практиків.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×