Стартував фінсько – український проект «Learning together» («Вчимося разом»)

Урочиста презентація спільного фінсько – українського проекту «Learning together» відбулася в НСК «Олімпійський» у День фінської освіти. Відкрив захід віце-прем’єр-міністр України В’ячеслав Кириленко, який подякував фінським партнерам за підтримку реформи шкільної освіти в Україні. У відкритті проекту також взяли участь Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, Генеральний директор Фінської національної агенції з освіти Оллі-Пекка Хайнонен, Посол Фінляндії в Україні Юха Віртанен, Керівник сектору співробітництва Представництва Європейського Союзу в Україні Стефан Шленінг, учителі та викладачі з усієї України, модератор заходу, куратор соціальної ініціативи «Право на освіту» Наталія Мосейчук.

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич у своєму виступі зазначила, що Нова українська школа, як засвідчує соціологічне опитування, є однією з найбільш підтримуваних і зрозумілих у суспільстві реформ. Цей зворотній зв‘язок не лише допомагає згуртувати навколо змін активне коло зацікавлених українців, а й заручитися підтримкою наших міжнародних партнерів. Одним із таких партнерів, який повірив в українську реформу та розділив її цінності, стала Фінляндія. Нова українська школа покликана побудувати систему, що допоможе реалізуватися кожній дитині, а фінський проект сприятиме нам у цьому.

Проект «Learning together» («Вчимося разом») розрахований на 4 роки для підтримки реформи Нової української школи і поділяється на 3 кластери:

Кластер №1 «Розвиток компетентностей учителя – вдосконалення системи професійної підготовки» передбачає:

  • моніторинг результатів запровадження нових програм із підготовки вчителів;
  • підготовку професійних стандартів для директорів та вчителів початкової школи;
  • інноваційні підходи в освітніх програмах для педагогічних університетів та закладів післядипломної освіти.

Кластер №2 «Популяризація освіти» передбачає:

  • підвищення рівня обізнаності про реформу освіти та її підтримки суспільством;
  • проведення цільових інформаційних кампаній;
  • посилення інституційної спроможності МОН України у сфері суспільних комунікацій.

Кластер №3 «Створення сучасного освітнього середовища» передбачає:

  • підвищення друкованих підручників для закладів загальної середньої освіти;
  • створення ринку електронних освітніх ресурсів, зокрема, підручників;
  • розвиток Національної освітньої електронної платформи (НОЕП);
  • поширення практики обміну досвідом між учителями за допомогою сучасних цифрових технологій.

У рамках заходу відбулась серія паралельних семінарів:

  • Як готувати вчителів до реалізації нового навчального плану?;
  • Давайте спілкуватися!;
  • Від паперу та олівця – до цифрового освітнього середовища;
  • Організація трансверсальних навчальних заходів;
  • Інноваційний підхід до підприємницької освіти;
  • Автомобільне електронне навчання;
  • Орієнтація на краще навчання.

Під час семінару «Від паперу та олівця – до цифрового освітнього середовища» відбулось оголошення результатів конкурсного відбору проектів підручників для 2 класу.

Результати  конкурсного відбору проектів підручників для 2 класу зазначені у протоколах конкурсних комісій:

Протокол № 3 засідання конкурсної комісії «Українська мова і література» з проведення конкурсного відбору проектів підручників для 2 класу закладів загальної середньої освіти від 14 березня 2019 року;

Протокол № 3 засідання конкурсної комісії «Інтегрований курс» з проведення конкурсного відбору проектів підручників для 2 класу закладів загальної середньої освіти від 14 березня 2019 року;

Протокол № 3 засідання конкурсної комісії «Математична освітня галузь» з проведення конкурсного відбору проектів підручників для 2 класу закладів загальної середньої освіти від 14 березня 2019 року;

Протокол №3 засідання конкурсної комісії «Мистецька освітня галузь» з проведення конкурсного відбору проектів підручників для 2 класу закладів загальної середньої освіти від 14 березня 2019 року;

Протокол № 3 засідання конкурсної комісії «Іншомовна освіта» з проведення конкурсного відбору проектів підручників для 2 класу закладів загальної середньої освіти від 14 березня 2019 року;

Протокол № 3 засідання конкурсної комісії «Українська мова і література для здобувачів початкової освіти, які навчаються мовами національних меншин» з проведення конкурсного відбору проектів підручників для 2 класу закладів загальної середньої освіти від 14 березня 2019 року;

Протокол № 3 засідання конкурсної комісії «Мови і літератури відповідних корінних народів та національних меншин» з проведення конкурсного відбору проектів підручників для 2 класу закладів загальної середньої освіти від 14 березня 2019 року.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×