Підведені підсумки заходу “Краща STEM – публікація – 2018”

Відділом STEM – освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» спільно з редакцією фахового науково-педагогічного журналу «Рідна школа» підведені підсумки заходу «Краща STEM – публікація – 2018». Творче змагання сприяло розвитку досліджень у галузі STEM – освіти та написанню вагомих наукових статей, а також залученню молодих учених, практиків до вивчення актуальних питань впровадження STEM – освіти в Україні. Автори, які працюють за напрямами STEM – освіти, отримали відчутну підтримку, адже результати їх досліджень представлено широкій педагогічній громадськості.

Науково-практична тематика публікацій заходу охопила три номінації:

інноваційні методи, засоби та форми організації STEM-навчання;

науково-методичне забезпечення та організація STEM-навчання в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи;

зміст та напрями організації навчально-виховного процесу STEM-освіти.

Свої матеріали для участі в змаганні надіслали понад 20 науково-педагогічних працівників. У поданих статтях розглянуто вітчизняні, зарубіжні надбання та проблеми запровадження STEM-освіти; STEM-технології як інноваційний інструмент оновлення дидактичних принципів природничо-математичної освіти; науково-методичне забезпечення та організація STEM-навчання в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи; інноваційні підходи щодо підготовки випускників до побудови успішної кар’єри у галузі STEM-професій; зміст та напрями організації навчально-виховного процесу STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах; інформаційні технології як невід’ємна умова якісного впровадження STEM-освіти; інноваційні методи, засоби та форми організації навчального процесу; досвід та проблеми розвитку STEM-освіти у вищій школі.

Перше місце у номінації «Інноваційні методи, засоби та форми організації STEM-навчання» було присуджено Оксані Басализі, завідувачу закладу дошкільної освіти №5 «Олімпійський» м. Кам’янець – Подільського, Світлані Коваль, вихователю – методисту закладу дошкільної освіти №5 «Олімпійський» м. Кам’янень – Подільського, і Наталії Бахмат, професору кафедри теорії та методик початкової освіти Кам’яець – Подільського національного університету імені Івана Огієнка.

Першість у номінації «Науково-методичне забезпечення та організація STEM-навчання в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи» здобула Дарія Біда, доцент кафедри педагогіки КЗ «Львівський ОІППО», головний редактор журналу «Колосок».

У номінації «Зміст та напрями організації навчально-виховного процесу STEM-освіти» кращою роботою названо статтю Ніни Мірчи, викладача фізики та математики вищої категорії Центру підготовки та перепідготовки робітничих кадрів №1 м. Кривий Ріг. Призові місця у даній номінації здобули також Олексій Воронкін, викладач предметно-циклової комісії загальноосвітніх та соціально-гуманітарних дисциплін комунального закладу «Сєвєродонецьке обласне музичне училище ім. С. С. Прокоф’єва», та Ірина Дашко, викладач математики Зеленоподільського професійного ліцею Апостолівського району Дніпропетровської області.

Організаційний комітет заходу продовжить роботу у 2019 році та запрошує взяти участь у заході «Краща STEM-публікація – 2019» науково-педагогічних працівників, фахівців із інноваційної діяльності та усіх зацікавлених осіб. Публікації необхідно подати до 15 січня 2020 року на електронну адресу: stem@imzo.gov.ua.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×