Регіональних тренерів для навчання керівників НУШ готує потужна команда у складі українських і фінських науковців

Програма навчання вчителів початкових класів Нової української школи знайшла своє логічне продовження у створенні та впровадженні Типової програми підготовки регіональних тренерів для навчання керівників НУШ. Фахівці ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» взяли найактивнішу участь у її створенні, а тепер усіма засобами сприяють  реалізації . Їх семінари, тренінги, практичні роботи, моделювання, тематичні дискусії, інтерактивні лекції тощо побудовані з використанням сучасних інформаційних та інноваційних технологій, тому всебічно розкривають питання управлінської діяльності директора НУШ.

Програмою навчання передбачено очний та дистанційний етапи. Очний етап навчання цієї категорії тренерів за всіма модулями безкоштовно забезпечують кафедра публічного адміністрування та менеджменту освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» спільно з ТОВ «Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку України». Використання сучасних інформаційних ресурсів, які пропонує МЦФЕР, забезпечує побудову індивідуальної освітньої траєкторії кожного тренера дистанційного етапу і передбачає реєстрацію на електронній платформі та виконання завдань модулів у зручний для слухача час.

Зауважимо, що реформа української школи відчуває потужну підтримку і з боку Міністерства закордонних справ Фінляндії. Проект «Навчаємося разом. Фінська підтримка реформи української школи», який  очолює професор Гельсінського університету Арто Ваахтокарі, є важливою складовою навчання регіональних тренерів. Зокрема, професор Арто виступив перед українськими колегами з відкритою лекцією з теми «Деякі факти про управління школами у Фінляндії». У ній він зупинився на  актуальних проблемах педагогічного лідерства, створенні можливостей для викладання і навчання, спільній робота педагогів й учнів, ролі керівника сучасної школи, питаннях державних стандартів фінської школи, автономії вчителя і закладу освіти, підготовки навчальних планів і програм.

Дуже цінною для тренерів була інформація  про шкільне лідерство, роль директора закладу освіти в управлінні структурами і ресурсами, освітньому процесі, створенні шкільних команд. Вони схвально зустріли інформацію про те, що до професійних стандартів директора української школи планується внести вимоги щодо необхідності мати ступінь магістра за однією з таких управлінських спеціальностей, як от: «Публічне управління та адміністрування», «Управління навчальним закладом».

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×