Проект «Мирна школа» стартує в Україні

Міністерство освіти і науки України спільно з ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Громадською службою миру Німецького товариства міжнародного співробітництва, Програмним офісом Форуму громадянської служби миру в Україні, Інститутом миру і порозуміння та Науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи НАПН України ініціювали проведення 23 січня 2019 року Міжнародної науково-практичної конференції «Модель «Мирна школа» як методика формування безпечного середовища в закладі освіти».

Учасників конференції привітали Юрій Кононенко, директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти; Віталій Панок директор УНМЦППСР НАПН України; Ольга Флярковська, начальник відділу психологічного супроводу та соціально-педагогічної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»; Роман Коваль, голова ІМіП; Белінда Хопкінс, голова Національного центру ВП у молодіжних закладах Великої Британії.

Освітяни обговорили питання формування в українських школах безпечного середовища для навчання та розвитку особистості. Їм було презентовано кращі європейські та вітчизняні практики застосування відновного підходу до формування безпеки у шкільних колективах, сформовано орієнтири для подальшого їх апробування в контексті освітньої реформи України. Зокрема, з великим інтересом була сприйнята інформація про загальношкільний підхід до формування безпеки в закладах освіти Королівства Великої Британії, про застосування відновних практик в роботі з підлітками з девіантною поведінкою Королівства Бельгії, інструменти безпеки в школах Королівства Норвегії.

Про попереднє бачення реалізації проекту «Мирна школа» в Україні розповів Роман Коваль, експерт ІМіП з відновного підходу та медіації. Обговорювалися також питання безпеки в закладах освіти з погляду педагогів та батьків. Було надано пропозиції щодо подальшого апробування елементів представленого досвіду в проекті «Мирна школа».

Організатори конференції сподіваються, що новий проект стане дієвим майданчиком для опанування практичних знань та навичок, які дуже потрібні для підтримання психосоціального благополуччя здобувачів освіти.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×