Освітяни й науковці обмінялися досвідом проектної діяльності

У рамках роботи Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті – 2018» відділ проектного управління ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» провів круглий стіл «Проектування підготовки керівних, педагогічних та науково-педагогічних працівників в умовах Нової української школи». До заходу долучилися працівники науково-методичних центрів, керівники закладів освіти, методисти освітніх установ міста Києва і Київської області. Освітянам були представлені грунтовні та практично-орієнтовані виступи науковців і практиків. Обговорювалися також питання реалізації проектної діяльності та підготовки освітян до впровадження сучасних освітніх трендів в Україні.

Так, зокрема, Євген Дубовик, директор Творчої студії ПП «Bristar», презентував результат спільного проекту з видавництвом «Генеза» – власну версію електронного підручника «Мистецтво, 1 клас». Автор  звернув увагу на те, що електронний підручник містить PDF варіант своєї паперової версії, мультимедійний та інтерактивний контент, що розширює та поглиблює можливості паперової версії.

Із доповіддю «Освітній туризм як форма підготовки керівних та педагогічних працівників до роботи в умовах НУШ» виступила Олена Бурдун, методист вищої категорії відділу проектного управління ДНУ« Інститут модернізації змісту освіти». Вона проаналізувала тенденції подорожей освітян у європейські країни та поінформувала про новий проект «Академії інноваційного розвитку освіти» – EDUCATIONAL TOURISM. Саме в рамках цього проекту у червні 2018 року була організована поїздка до Чехії, яка сприяла підвищенню кваліфікації українських освітян шляхом вивчення досвіду чеських педагогів, ознайомленню з організацією освітнього простору в навчальних закладах країни, розширенню світогляду педагогів, формуванню активної громадянської позиції, направленої на встановлення в Україні європейських стандартів освіти.

Олександр Войтенко, представник Української асоціації управління проектами «УКРНЕТ», кандидат технічних наук, ознайомив присутніх освітян із досвідом проектної діяльності організації. Доповідач розповів про напрями застосування проектного підходу в рамках реалізації концепції НУШ, наголосив на зв’язку між стратегією організації (заклади середньої освіти) та проектним і процесним управлінням та необхідності встановлення чітких зв’язків між цілями концепції та формуванням компетентностей.

Науковий співробітник відділу проектного управління ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Емілія Воронцова проаналізувала  багаторічні напрацювання наукових проектів: «Розвиваюче навчання» і «Росток» та наголосила, що для успішного запровадження трендів Нової Української школи варто ознайомитися з результатами роботи всеукраїнського психолого-педагогічного експерименту «Психолого-педагогічні засоби оцінки рівнів сформованості компетентностей молодших школярів як чинник управління якістю навчання в системі розвивальної освіти» та інтегративно-діяльнісною технологією, що розроблена у науково-педагогічному проекті “Росток”.

Олена Жукова, консультант із шкільних лабораторій ТОВ «Інтер Системс», презентувала учасникам круглого столу можливості використання шкільних цифрових лабораторій у навчальному процесі закладів середньої освіти на уроках фізики, хімії та біології.

Ольга Заводович, заступник директора спеціалізованої школи № 52 з поглибленим вивченням інформаційних технологій міста Києва, ознайомила присутніх освітян із досвідом участі в проектній діяльності. Так, заклад середньої освіти упродовж трьох років переміг у 8 проектах. Причому 5 із них – великі, з кошторисом близько 2 млн. гривень. Ця спільна копітка робота педагогів, батьків та громади надала можливість закладу отримати кошти на сучасні лабораторії, ремонт спортзалу, сучасну техніку для проведення святкових заходів тощо.

Валерій Киричук, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психології управління УМО НАПН України, звернув увагу на актуальність та інноваційність проектного підходу в системі освіти, ознайомив присутніх освітян із розробкою науковців НАПН України – Цілісною системою проектного управління освітнім процесом для закладів середньої освіти. Система складається з дев’яти психолого-медико-педагогічних технологій, які комп’ютеризовані на хмарному сервісі «Універсал-онлайн». Використання даної системи за допомогою сервісу суттєво підвищує ефективність освітнього процесу.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×