Нова українська школа: педагогіка партнерства в дії

Днями у Коростишівському педагогічному коледжі імені Івана Франка Житомирської обласної ради відбулося засідання ради директорів, заступників директорів, методистів педагогічних закладів вищої освіти І-ІІ р.а. Центрального регіону України. Для обговорення була обрана тема «Нова українська школа: педагогіка партнерства».

Зустріч пройшла у форматі діалогу, під час якого присутні отримали відповіді на запитання щодо організації навчального процесу в 2018/2019 н. р, упровадження концепції педагогічної освіти, підготовки вчителів початкової школи Нової української школи. Не оминули й проблему фінансування освіти, зокрема, фінансування загальноосвітньої підготовки з державної субвенції.

Програмою засідання організатори передбачили декілька цікавих заходів. Так, зокрема, відбувся тренінг «Нова українська школа – освітнє середовище, що належить дітям», який провів тьютер Марченко Т.В. Із науково-педагогічним проектом «Інтелект України: успіх, здобутки, проблеми» познайомив колег автор творчої лабораторії викладач-методист Тихолаз В.О.

«Не менш змістовно пройшло засідання круглого столу з теми «Місце педагогічних коледжів у системі освіти України: проблеми, перспективи» за участі  Балуби І.А., керівника експертної групи з питань освіти дорослих та педагогічної освіти директорату вищої освіти і освіти дорослих МОН України. Присутні вперше почули інформацію щодо результатів першої спроби участі студентів коледжів у зовнішньому незалежному оцінюванні (ЗНО). Директор Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти Кузьменко Т.І. та його заступник Марцева Л.А. озвучили особливості проведення ДПА з української мови у формі ЗНО для студентів закладів вищої освіти у 2019р.»,- розповіла учасник заходу Людмила Котоловець, завідувач сектору відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту професійної освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Закон України «Про освіту» поставив за мету зупинити авторитарну освітню модель, сформувати нову генерацію молодих людей, яка б мала вибір. Ці зміни повинні реалізовувати педагогічні кадри. Тому такі зустрічі вкрай необхідні, адже вони дають можливість мати зворотній зв’язок між колективами педагогічних училищ та Міністерством освіти і науки України, експертами з розроблення нормативних актів щодо організації освітнього процесу.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×