Всеукраїнський семінар методистів із математики обласних закладів післядипломної педагогічної освіти відбувся на Тернопільщині

Днями за підтримки Міністерства освіти і науки України та Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» на базі навчально-оздоровчого комплексу «Червона калина», що у смт. Дружба Теребовлянського району Тернопільської області, відбувся дводенний науково-практичний семінар методистів обласних закладів післядипломної педагогічної освіти з проблеми «Особливості викладання математики у закладах загальної середньої освіти у контексті Нової української школи».

 Робота семінару була спланована  у трьох модулях: презентаційному, науково-методичному та практичному. Організатори заходу прагнули не лише ознайомити учасників із педагогічними та методичними знахідками освітян Тернопільщини, але й презентувати їх досвід практичної діяльності.

Відкрила семінар Ольга Хома, начальник управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації. Ольга Зіновіївна  ознайомила учасників із здобутками шкільної математичної освіти, звернула увагу на нагальні проблеми навчання математики в області.

Під час роботи науково-методичного модуля освітянам були запропоновані змістовні доповіді, з якими виступили відомі науковці та педагоги. Доповідачі детально зупинилися на питаннях науково – методичного забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників в умовах децентралізації; оновлення змісту та форми методичної роботи з вчителями; компетенізації математичної освіти. Також йшла мова: про сучасні освітні тренди навчання математики в контексті Нової української школи; можливі шляхи викладання математики у 2018/2019 навчальному році у закладах ЗСО за новими підручниками у 5-10 класах; про реалізацію діяльнісних та компетентнісних підходів при навчанні математики у старшій профільній школі, зміст навчально-методичної літератури, викладання математики у класах поглибленого вивчення цього предмету тощо.

Із доповіддю «Математика в системі загальної середньої освіти в умовах освітньої реформи в Україні» виступив Гладковський Р. В., головний спеціаліст відділу змісту освіти, мовної політики та освіти національних меншин департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України.

Особливості змісту навчання математики в профільній школі охарактеризував Паньков А. В., завідувач сектору відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту загальної середньої освіти в Новій українській школі ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», кандидат фізико-математичних наук.

Практична частина семінару відбулася у Соколівській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів Теребовлянського району, де працювали методичні студії творчих учителів Тернопілля.

Великий інтерес в учасників заходу викликала робота кількох дискусійний студій: з питань початкової математичної освіти; «Математична освіта через призму  ЗНО» та «Актуальні питання викладання математики». Методистам математики було презентовано методики з розвитку мислення молодших школярів, нові сучасні підручники з математики для молодшої школи, а також методичні посібниками та підручниками з алгебри та геометрії для 7-9 класів та 10 класу.

 Присутні на заході отримали вичерпну та змістовну інформацію з питань ЗНО з математики як у розрізі аналізу результатів попередніх років, перебігу апеляцій та запитань, що виникають під час перевірки відкритої частини, а також очікуваних перспектив незалежного оцінювання. Не оминули увагою організатори питання дистанційної підготовки школярів до складання ЗНО. У рамках семінару вчителі мали чудову нагоду у рамках поспілкуватись із улюбленими авторами підручників, отримати вичерпні відповіді на запитання щодо роботи за новою навчальною літературою.

Учасники семінару відвідали також Марійський духовний центр Зарваниця, ознайомились із історичними пам‘ятками міста Тернополя.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×