STEM – освіта у закладах дошкільної освіти

За методичної допомоги відділу STEM – освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» працівниками навчально – тренінгового центру STEM-освіти КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» у співпраці з відділом дошкільного навчання ОІПОПП проведено обласний семінар «STEM-освіта у закладах дошкільної освіти: граємо, розвиваємо, навчаємо». Для участі в заході були запрошені керівники методичних об’єднань, завідувачі закладів дошкільної освіти області.

Юлія Зоря, завідувач навчально – тренінгового центру, у вступному слові до колег наголосила на актуальності STEM-освіти, яка допомагає дитині осягнути закономірності та взаємозв’язки довкілля, сформувати цілісний світогляд та основи культури інженерного мислення.

Освітянам були запропоновані виступи науковців та методистів і цікаві презентації практичного застосування методик і STEM – технологій у виховному процесі дошкільної установи. Так, зокрема, Валентина Коновальчук, завідувач кафедри психології КНЗ «Черкаський ОІПОПП», кандидат психологічних наук, детально зупинилася на темі «Психолого-педагогічного супроводу пізнавального розвитку здібностей дітей старшого дошкільного віку».

Про унікальні можливості та технічні характеристики цифрового вимірювального комплексу Еinstein™ учасникам семінару розповів Євген Качкар, методист навчально – тренінгового центру STEM-освіти, кандидат технічних наук.

Для демонстрації широкого спектру можливостей STEM-підходу в дошкільній освіті організатори семінару використали «Методичну палітру використання STEM-технологій з дітьми старшого дошкільного віку». Алла Сіренко, завідувач відділу дошкільного навчання ОІПОПП, кандидат педагогічних наук, та Ксенія Ванько, методист відділу дошкільного навчання ОІПОПП, спільно з методистами центру STEM-освіти презентували застосування методик формування інженерного мислення та використання STEM-технологій, які надають виняткову можливість виявити унікальні здібності особистості дитини старшого дошкільного віку.

Сучасне суспільство, навколишній світ, ключові підходи до навчання та виховання особистості дитини стрімко змінюються. Це вимагає від педагога сформованої готовності до саморозвитку та самовдосконалення у оновленому освітньому процесі. Проведений семінар, безумовно, сприяв пошуку ефективних підходів і комплексних рішень застосування інновацій STEM-навчання задля розвитку здібностей дошкільнят.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×