У Полтаві радились практичні психологи системи освіти

 

У Полтавському центрі практичної психології і соціальної роботи Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти  відбулася нарада з теми «Психологічне забезпечення та соціально-педагогічний патронаж у Концепції нової української школи». До участі в заході було запрошено методистів ЦППСР ПОІППО, викладачів кафедри менеджменту освіти ПОІППО, директора Полтавського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, методистів районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Карлівської РДА, завідувачів міських, районних центрів психологічної служби Полтавської області, педагогічних працівників та практичних психологів закладів освіти.

 Під час наради, яку відкрила Наталія  Корягіна, в. о. ректора Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, було проаналізовано Положення про психологічну службу у системі освіти України, визначено напрями професійної діяльності, змісту та сутності понять «психологічне забезпечення освітнього процесу», «соціально-педагогічний патронаж у системі освіти», окреслено проблеми та шляхи оптимізації діяльності психологічної служби у системі освіти.

Начальник відділу психологічного супроводу та соціально-педагогічної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Ольга Флярковська, виступаючи перед колегами, наголосила на важливості прийняття Положення про психологічну службу у системі освіти України та подальшої роботи щодо організації психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу закладів освіти.

Учасники зустрічі також обговорили питання щодо місії й ролі психологічної служби у Новій українській школі, взаємодії центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з психологічною службою у системі освіти, ресурсності «Технології оцінки потреб дитини та сім’ї» як механізму соціально-педагогічного супроводу в найкращих інтересах дитини. Піднімалися також питання підпорядкування працівників психологічної служби закладів та установ освіти,  використання діагностичного інструментарію у роботі практичного психолога, соціального педагога у системі освіти, потреб, запитів учасників освітнього процесу та можливості їх реалізації практичним психологом в умовах реформування освіти тощо.

Професійна дискусія працівників психологічної служби у системі освіти вийшла жвавою та цікавою.

Підсумовуючи роботу наради, його учасники висловили переконання, що запровадження нових підходів до розвитку психологічної служби у системі освіти є вкрай важливим  в умовах  реформування  освітньої системи України та реалізації Концепції нової української школи.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×