Психологічна служба в системі освіти України продовжує професійне зростання

 

Жвава, конструктивна та інформаційно насичена дискусія супроводжувала засідання робочої групи з питань удосконалення науково-методичного супроводу професійної діяльності психологічної служби в системі освіти України. Захід відбувся в ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» за участі працівників відділу психологічного супроводу та соціально-педагогічної роботи наукової установи, науковців, практичних психологів, методистів психологічної служби з Харкова, Івано-Франківська, Львова, Борисполя та Києва.

Так, Ольга Флярковська, начальник відділу ІМЗО, Неля Гончарова та Вікторія Мельничук, завідувачі секторів Інституту, у своїх виступах наголосили на важливості розбудови психологічної служби в системі освіти України, доповіли про зміни та доповнення до Положення про кабінет психологічної служби та соціально-педагогічного патронажу та представили творчу групу наукових працівників, які розробили єдині вимоги щодо ведення професійної документації працівників психологічної служби.

Володимир Носенко, завідувач центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти», презентував колегам проект журналів щоденного обліку для практичного психолога та соціального педагога.

Володимир Смотрін, методист психологічної служби районного методичного кабінету відділу освіти Бориспільської райдержадміністрації Київської області, представив учасникам засідання плани на навчальний рік для практичного психолога та соціального педагога.

Про оновлення соціального паспорта закладу освіти доповіла присутнім Ольга Хмелєва-Токарєва, завідувач науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи Інституту післядипломної освіти Київського університету ім. Б. Грінченка.

Олена Черниш, практичний психолог і соціальний педагог загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 215 м. Київ, запропонувала для обговорення облікову картку соціального супроводу сім´ї дитини.

Із виступу Жанни Петрочко, заступника директора з науково-експериментальної роботи Інституту проблем виховання НАПН України, учасники засідання довідалися про нову форму документа «Акт обстеження матеріально-побутових умов проживання дитини».

Людмила Багдасарова, завідувач Київського обласного центру практичної психології і соціальної роботи, прокоментувала зміни до документа «Протокол індивідуального діагностичного обстеження».

Людмила Підлипна, директор Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, звернула увагу на необхідності  ведення  оновленого протоколу діагностичного обстеження класу/групи.

На важливості використання працівниками психологічної служби у роботі такого документа, як «Протокол індивідуальних консультацій» наголосила Олександра Приведа, завідувач Львівського обласного центру практичної психології і соціальної роботи.

 

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×