Всеукраїнський  науково – методичний  форум «Панорама партнерської взаємодії школи та сім’ї»

 

 

Нова українська школа покликана працювати на засадах «педагогіки партнерства», в основі якої – спілкування, взаємодія та співпраця учителя, учнів і батьків  – рівноправних учасників освітнього процесу. Саме ця тема була в центрі уваги Всеукраїнського  науково – методичного форуму «Панорама партнерської взаємодії школи та сім’ї» на базі комунального закладу «Дніпрорудненська гімназія «Софія» – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1».

Цей відомий навчальний заклад був обраний для проведення заходу невипадково. Тут завершено дослідно ‑ експериментальну роботу всеукраїнського рівня з теми «Формування партнерських відносин батьків і вчителів як засіб розвитку особистості учня». З метою налагодження дієвого взаємозв’язку й ефективного партнерства педагогічним колективом гімназії «Софія» впроваджуються різноманітні форми і методи роботи: коучинги, лабораторії наукових розваг, лекторії – тренінги, тьюторіали, уроки з елементами сторітеллінгу та мейкерства, лайфхаки, заняття STEM – лабораторії, інтелектуальні ігри, кейси, експрес – тренінги, арт – терапевтичні заняття, засідання сімейного клубу тощо.

У роботі форуму взяли участь науковці та співробітники Інституту педагогіки НАПН України,  ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»,  Комунального закладу  «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, працівники органів управління освітою, районних (міських) методичних установ; учителі, психологи,  представники об’єднаних територіальних громад; батьківська громадськість тощо.

Під час обговорення проблеми формування партнерської взаємодії школи та сім’ї учасниками форуму було прийнято резолюцію.

«Накопичений  досвід роботи з родинами учнів має впроваджуватися у закладах освіти України щодо використання потенціалу сім`ї в освітньому процесі,- зазначила Галина Самойленко, методист відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ІМЗО.-  Розроблена педагогами партнерська модель покликана подолати протиріччя між потребами суспільства та  формальними методами взаємодії  школи та сім’ї.  Cаме така модель знаходить підтримку в Законі України «Про освіту», експериментальних дослідженнях, інноваційному досвіді сучасних закладів освіти».

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×