Цільова установа Innove ділиться досвідом впровадження інклюзії в Естонії

 

 

У Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти» відділом наукового та навчально-методичного забезпечення змісту корекційної та інклюзивної освіти за підтримки Міністерства освіти і науки України, Міністерства закордонних справ Естонії, Цільової установи Innove відбувся міжнародний семінар «Підтримка впровадження принципів інклюзивного навчання в рамках концепції Нової Української Школи».

Протягом двох днів учасникам семінару (представники з усіх регіонів України – спеціалісти з інклюзивного та спеціального навчання обласних інститутів післядипломної освіти, управлінці обласних державних адміністрацій, науковці з Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук) було презентовано досвід впровадження інклюзії в Естонії, специфіку роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Зокрема, Катрі Таргама (член правління) та Анна Силем (головний спеціаліст) охарактеризували основні напрямки роботи Цільової установи Innove, яка є державною установою Естонської республіки. Тауно Асуя (головний спеціаліст Палати інвалідів) повідомив про об’єднання громадських організацій осіб з інвалідністю та принципи їх роботи.

Не менш цікавими доповідями були презентації наших колег (зокрема, Юлії Охрименко), які в січні 2017 року відвідали Таллінн та побачили особисто принципи роботи Цільової установи Innove, заклади освіти Естонії та роботу спеціальних педагогів, підкресливши високій рівень підготовленості фахівців та неабияку значимість забезпечення матеріально-технічною базою.

Більш практичний досвід учасники семінару отримали у другий день. Було організовано ІV групи, які очолили колеги з Естонії, а саме:

І група на чолі з Миленою Погодаєвою, директором Талліннського навчально-консультативного центру обговорила тему «Робота шкільної команди опорних спеціалістів. Діяльність координатора в роботі з дітьми з особливими потребами. Методи та прийоми діагностики у роботі спеціального педагога».

ІІ група, яку очолила Анна Малахова, логопед Талліннського навчально-консультативного центру розповіла про особливості нетрадиційних методик корекції порушень письма і читання у школярів та мовлення у дошкільників.ІІІ група, разом з психологом Талліннського навчально-консультативного центру Ольгою Мінаєвою, брала участь у практичній роботі за темою «Використання арт-терапевтичних методик в психологічній роботі з сім’єю в умовах навчально-консультативного центру».ІV група, психолог Центру Раялейдья Цільової установи Innove Катерина Кушнаренко окреслила послуги навчального консультування центрів Раялейдья».

Практична робота була надзвичайно цікавою та корисною, учасники активно дискутували, конспектували та ділилися досвідом.

Під час підведення підсумків міжнародного семінару всі, хто приймав участь отримали сертифікати. З гарними враженнями, посмішками та натхненням на подальшу співпрацю учасники поїхали на місця ділитися отриманими знаннями.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×