Тьюторство як ефективна практика індивідуалізації освіти

 

Відділ цифрової освіти та ІКТ ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» в рамках Дев’ятої міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти 2018» та Сьомої міжнародної виставки освіти за кордоном «WorldEdu» провів всеукраїнський круглий стіл «Тьюторство як ефективна практика індивідуалізації освіти». До участі в заході долучилися педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники, координатори та учасники проекту «Тьюторський супровід у системі змішаного навчання», тьютори, інші зацікавлені особи, які працюють у сфері освіти.

Вікторія Косик, начальник відділу, розповіла колегам про коучінгові інструменти в тьюторінгу та тьюторські компетенції педагога.

Наталія Перегуда, завідувач сектору цифрових технологій в освіті, акцентувала увагу на особливостях вибору та використанні форм, методів, прийомів педагогічної діяльності в освітньому просторі.

Досвідом упровадження практик тьюторингу в приватній школі «Афіни» міста  Києва ділилися Тетяна Швець, заступник директора, координатор проектів, директор програм в International Academy of Tutouring, та Ольга Жигмановська, виконавчий директор цього освітнього закладу.

Учасники круглого столу обговорили питання процесу індивідуалізації освіти: в чому він полягає, чого ми хочемо від дитини – щоб вона вміла самовизначатися, брати відповідальність за своє життя, в тому числі освітнє, діяти самостійно та ініціативно. Всі ці вимоги, що постають перед сучасною освітою, багато в чому є характеристиками цілісного процесу – індивідуалізації. Тьюторство професійно бере на себе відповідальність за роботу з цим процесом, саме тому стає досить ресурсною та ефективною практикою.

Тьюторинг не вирішує всі проблеми освіти, але може стати методом для розкриття потенціалу кожного учня. Тьюторинг не може та не повинен бути універсальним методом для всіх, однак він повинен бути доступний кожному, хто вбачає в ньому потребу.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×