Як готувати керівних, педагогічних та науково-педагогічних працівників до роботи за інноваційними освітніми технологіями?

 

Цій темі був присвячений круглий стіл, проведений під час роботи IX Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2018» та VII Міжнародної виставки «World Edu»  співробітниками відділу проектного управління ІМЗО. На участь в заході активно відгукнулись як самі освітяни, так і представники науково-методичних установ, громадських організацій, бізнесу міст Києва, Сум і Миколаєва.

Наталія Клясен, к.п.н., завідувач сектору наукової установи, представила присутнім проект «Академія інноваційного розвитку освіти» та досвід його реалізації в Україні. Це нова модель підготовки керівних, педагогічних і науково-педагогічних працівників до інноваційної діяльності, що використовує сучасні інформаційні освітні технології,  інтерактивні методи навчання, має новітнє навчально-методичне забезпечення та електронні  ресурси.

Питанням психологічного супроводу науково-педагогічного проектування присвятила свій виступ Емілія Воронцова, науковий співробітник ІМЗО. «Наукове обґрунтування проектування навчально-виховного процесу  має ґрунтуватися на принципах здоров’язбережувальних технологій, відповідності віковим особливостям, психологічного комфорту учнів», – наголосила виступаюча. У доповіді також були розглянуті аспекти важливості командної взаємодії у реалізації проектів,  питання розподілу ролей у процесі роботи та необхідності емоційного лідерства.

Методист вищої категорії ІМЗО Олена Бурдун інформувала колег про реалізацію дистанційного навчання в межах проекту «Академія інноваційного розвитку освіти».

 Олександр Войтенко, к.т.н., доцент, змістовно розповів про роботу Української асоціації управління проектами «УКРНЕТ», яка має успішний досвід виконання освітніх проектів на прикладі створення програм підготовки магістрів із спеціальності «управління проектами» в закладах вищої освіти. Опанування зазначеною спеціальністю дозволить педагогам ідентифікувати, планувати, проводити моніторинг і контроль освітніх проектів, що сприятиме покращенню надання освітніх послуг.

 Уважно слухали присутні виступ Валерія Луценка, директора з продажу ТОВ «Крео Сінерджі» (тм INTBOARD), що спеціалізується на продажу та використанню інтерактивного обладнання в закладах освіти України та за її межами. Керівник запропонував започаткувати спільно з Інститутом модернізації змісту освіти курс навчання для педагогів, що сприятиме ефективному використанню інтерактивних технологій  під час освітнього процесу, а відтак – підвищенню інтересу учнів до навчання.Валерій Володимирович також поділився враженнями від відвідування Міжнародної виставки в Нідерландах  ISO 2018, що відбулася з 5 по 9 лютого цього року в Амстердамі. Він зазначив, що світ дуже динамічно рухається вперед. У європейських країнах на зміну інтерактивним дошкам майже повсюдно вже прийшли більш сучасні інтерактивні панелі.

Євген Дубовик, директор Творчої студії ПП «Bristar», ознайомив учасників заходу з прикладами використання ігрових технологій у позаурочний і навчальний час.

Практичним досвідом упровадження проектної діяльності поділилася з присутніми Ольга Заводович, заступник директора спеціалізованої школи № 52 з поглибленим вивченням інформаційних технологій м. Київ.

У підсумках заходу його учасники висловили переконання, що для якісного реформування освіти необхідним є широке використання європейського досвіду підготовки педагогів до інноваційної дільності, створення належних умов для реалізації принципу «навчання протягом життя».

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×