Психологічна служба системи освіти України: здобутки, проблеми, перспективи

 

Активний розвиток психологічної служби системи освіти України потребує підготовки ще цілої низки нормативно-правових актів, які забезпечать не лише її подальше становлення, але й реалізацію Закону України «Про освіту» в цілому. Про це йшлося на семінар-нараді в Інституті модернізації змісту освіти для завідувачів (директорів, керівників), методистів районних (міських) навчально-методичних центрів (кабінетів) психологічної служби у системі  освіти України.

Колег привітали Казимир Левківський, заступник директора ІМЗО, та Ольга Флярковська, начальник відділу психологічного супроводу та соціально-педагогічної роботи наукової установи. Вони наголосили на актуальності заходу та важливості піднятої теми, побажали усім присутнім плідної роботи.

Яких результатів досягла психологічна служба системи освіти України у 2016-2017 навчальному році? З якими питаннями найчастіше зверталися учасники освітнього процесу до її фахівців? На підсумках даного дослідження детально зупинилась у своєму виступі Неля Гончарова, завідувач сектору відділу психологічного супроводу та соціально-педагогічної роботи Інституту. Вона підкреслила, що найгострішими проблемами, які доводиться вирішувати психологам, є протидія шкільному булінгу, допомога дітям та сім’ям у складних життєвих ситуаціях, в тому чисті внутрішньо переміщеним особам, подолання у дитячих колективах такого негативного явища, як насилля.

Жваву дискусію та обмін думками викликала інформація Вікторії Мельничук, завідувача сектору відділу психологічного супроводу та соціально-педагогічної роботи. Вона висловила чимало слушних пропозицій щодо підвищення статусу фахівців психологічної служби. Присутні довідались про порядок створення навчально-методичних центрів (кабінетів), введення у закладах освіти посад фахівців психологічної служби, тривалість їх робочого тижня, оплату праці; як буде проходити підвищення кваліфікації, атестація та сертифікація працівників; що треба знати, аби правильно планувати свою роботу та звітувати про зроблене, вести необхідну документацію  відповідно до Закону України «Про освіту».

У підсумках семінару Ольга Флярковська розповіла, чим займатиметься відділ психологічного супроводу та соціально-педагогічної роботи ІМЗО у найближчій перспективі та надала рекомендації щодо подальшої діяльності психологічної служби  системи освіти України.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×