Проведено засідання предметно-методичних комісій

 

Днями на базі Южноукраїнського професійного ліцею, що на Миколаївщині, та Регіонального механіко-технологічного центру професійної освіти Харківської області відбулись засідання предметно-методичних комісій  відповідно із професії «Продавець продовольчих товарів» та «Зварник ручного зварювання». До участі в них долучилися в якості експертів-консультантів провідні викладачі та майстри виробничого навчання ЗП(ПТ)О, які здійснюють підготовку кваліфікованих робітників. Так, з професії «Продавець продовольчих товарів» прибули фахівці з Вінницької, Запорізької, Луганської, Львівської, Одеської, Полтавської, Рівненської та Миколаївської областей, а з професії «Зварник ручного зварювання» – із Дніпропетровської, Кіровоградської, Луганської, Миколаївської, Сумської, Херсонської та Чернігівської областей.

Під час роботи комісій опрацювано пропозиції щодо умов проведення Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти з названих вище професій, переглянуто проект порядку (умов) проведення цього престижного змагання та підготовлено завдання практичного та теоретичного турів. Зауважимо, що завдання для учасників конкурсу складалися відповідно до змісту програми з предметів професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки за Державним стандартом професійно-технічної освіти з відповідних професій.

За результатами засідання також вироблено єдиний підхід до структури теоретичних завдань із предметів професійно-теоретичної підготовки.

На основі змісту та рівня складності завдань обговорено та розроблено критерії оцінювання завдань теоретичного та практичного турів конкурсу.

Учасники засідання мали нагоду ознайомитись із навчальними закладами та навчально-виробничими майстернями, на базі яких буде проведено заключний етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

Довідково

Конкурси фахової майстерності серед учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти – один із обов’язкових напрямків у системі реалізації освітньої політики держави та є одним із засобів визначення якості професійної підготовки кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.

Для якісного проведення таких заходів важливим організаційним етапом є підготовка об’єктивного та незалежного інструментарію, змістовне наповнення якого дає можливість проаналізувати компетентності, сформовані в учнів під час здобуття професії, та дозволяє опосередковано зробити висновок про динаміку змін у рівні професійної компетентності педагогічних працівників.

 

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×