Учителі початкової школи готуються до роботи за новим Державним стандартом

 

Нещодавно відбувся Всеукраїнський науково-методичний онлайн-семінар «Інтеграція предметів в освітньому просторі початкової школи» за участю методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів) з початкової освіти, керівників методичних об’єднань учителі початкових класів Луганської області, працівників Інституту модернізації змісту освіти, Національної академії педагогічних наук України, викладачів та студентів Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка».

Організатори онлайн-семінару: Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» МОН та Луганський інститут післядипломної педагогічної освіти.

 Мета семінару: обговорення проблеми впровадження інтегрованого підходу в освітній процес початкової школи.

Відкрила науково-практичний семінар Ірина Цимбал, ректор Луганського ОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент, яка акцентувала увагу присутніх на готовності вчителів початкової школи до роботи в 1-х класах у 2018–2019 навчальному році.

Питання змісту оновлення освіти в контексті реалізації концепції Нової української школи через онлайн-зв’язок висвітлила Олена Гайдамака, старший науковий співробітник відділу початкової освіти ДНУ «Інституту модернізації змісту освіти» МОН України, кандидат психологічних наук. Про сутність інноваційних ідей у практиці початкового навчання доповідала Оксана Онопрієнко, завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник.

Модерувала основну частину онлайн-семінару Надія Лещик, завідувач сектору електронних інформаційних ресурсів відділу з питань інформаційної політики та комунікацій ІМЗО.

На пленарній частині семінару Наталія Сагіна, начальник відділу дошкільної та загальної середньої освіти Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації, окреслила нові підходи до навчання дітей у перших класах та наголосила на тому, що освітяни Луганщини не тільки готуються, а вже активно розвивають професійні компетентності для вирішення завдань освітньої реформи.

Форматом семінару було передбачене проведення майстер-класів на педагогічних студіях учителями початкових класів закладів загальної середньої освіти – учасниками Всеукраїнського експерименту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти», а саме:

‑ «Проектування тематичного інтегрованого тижня «Я досліджую світ» (Тетяна Пронько, заступник директора з навчально-виховної роботи, Інесса Бондарєва, учитель початкових класів, Лариса Кісельова, учитель початкових класів Сватівської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 8 Сватівської районної ради Луганської області);

‑ «Навчальний проект як форма міжпредметної інтеграції» (Тетяна Пронько, заступник директора з навчально-виховної роботи, Галина Ковальова, учитель початкових класів Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25 Попаснянської районної ради Луганської області);

‑ «Особливості планування і проведення інтегрованого заняття в 1 класі» (Лариса Слюсарєва, заступник директора з навчально-виховної роботи, Олена Мащенко, учитель початкових класів Лиманської ЗОШ І–ІІІ ступенів Старобільської районної ради Луганської області);

‑ «Міжпредметна інтеграція в освітньому процесі початкової школи» (Інна Кулачко та Ірина П’ятковська – учителі початкових класів Сєвєродонецького навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа-колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія» Сєвєродонецької міської ради Луганської області).

Модераторами на педагогічних студіях були Ольга Касьянова, проректор з наукової роботи Луганського ОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент; Оксана Пагава,   завідувач кафедри педагогіки та психології ЛОІППО, кандидат психологічних наук; Наталія Ларіонова, доцент кафедри педагогіки та психології ЛОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент; Наталія Стрельцова, методист кафедри педагогіки та психології ЛОІППО.

Підбиваючи підсумки, освітяни наголосили на необхідності проведення подібних заходів для вчителів початкових класів, що значно вплине на їхню готовність до роботи в умовах Нової української школи.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×