Семінар для учителів, методистів та викладачів французької мови

Днями у  Французькому інституті в Україні з ініціативи Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України та Посольства Франції в Україні відбувся семінар для вчителів, методистів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти та викладачів французької мови – координаторів міжнародної освітньої платформи PRO FLE.

         У заході взяли участь: Фабріс Пето, аташе посольства Франції з питань співробітництва в галузі французької мови, Мод Капман, координатор пілотного проекту «100 шкіл України» у частині вивчення/викладання французької мови у початковій ланці за стандартами Нової Української школи, та Емілі Войтенко, керівник програми фахового удосконалення учителів французької мови PRO FLE.

Фабріс Пето обговорив з учасниками семінару результати пілотування першого модуля проекту PRO FLE «Побудова дидактичної одиниці» та ознайомив учасників зі схемою функціонування платформи у другому модулі, що розпочнеться найближчим часом, а також представив національного тьютора програми Емілі Войтенко, яка презентувала зміст та структуру оновленої платформи «PRO  FLE +».

Мод  Капман, координатор Французького інституту в Україні, ознайомила тьюторів з їх роллю, завданнями та графіком навчальних тренінгів щодо підготовки вчителів французької мови, учасників пілотного проекту «100 шкіл України».

«Пілотний проект з французької мови реалізується спільно з Посольством Франції в Україні, Французьким інститутом в Україні, Французьким інститутом в Парижі (розробник платформи  IFprofs), CIEP /CNED (міжнародним центром педагогічних досліджень), видавництвом Hachette FLE, Центром іноземних мов ТСП»,- зауважила Марія Шопулко, завідувач сектору наукового та навчально-методичного забезпечення змісту вивчення іноземних мов відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту загальної середньої освіти в Новій українській  школі  Інституту модернізації змісту освіти. Виступаючи перед учасниками семінару, вона поінформувала їх про те, що  у 2017/2018 навчальному році в 1-х класах експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів (наказ  Міністерства освіти і науки України від 13.07.2017 №1028 «Про проведення всеукраїнського експерименту на базі загальноосвітніх навчальних закладів») навчальний процес здійснюється в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня з теми «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти». Пані Марія наголосила на важливості навчання іноземної мови на початковому етапі, як  зацікавити учнів іноземною мовою, починаючи з 1-го класу, викликати в них позитивне ставлення до предмета, вмотивувати необхідність і значущість володіння іноземною мовою як неповторним засобом міжкультурного спілкування.

Під час заходу також було презентовано програми з іноземних мов, а найголовніше – окреслено нові завдання, які зміщують акценти на формуванні ключових компетентностей та виділяють чотири інтегровані змістові лінії, покликані сприяти посиленню практичної спрямованості процесу навчання іноземних мов в основній школі, оскільки націлюють на розвиток в учнів важливих для життя у сучасному світі умінь.

Окрім того було обговорено формат  та процедуру проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 9 та 11 класах та зміст сертифікаційної роботи з іноземних мов зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року.

 

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×