На шляху до школи життєвої компетентності

У Житомирському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбулося засідання творчої групи заступників директорів із  навчально-виховної  роботи  реабілітаційних центрів та спеціальних загальноосвітніх  шкіл-інтернатів. Очолює групу завідувач сектору навчально-методичного забезпечення змісту освіти дітей із особливими потребами Інституту модернізації змісту освіти, кандидат  історичних наук Єрмаков І.Г. У центрі уваги був розгляд проблем  формування соціальної компетентності дітей із особливими  освітніми  потребами.  І.Г. Єрмаков ґрунтовно висвітлив інноваційні підходи до  компетентісного навчання і виховання дітей із інвалідністю.

Методист  із корекційної педагогіки О.С. Конопацька акцентувала увагу на проблемах  соціальної реабілітації та трудової адаптації осіб із інвалідністю. Особливе значення для теорії та практики має інноваційний досвід закладів освіти Житомирщини щодо  розвитку життєвої компетентності дітей із  особливими  освітніми потребами, яким поділилися заступники директорів Р.В.Баранова (Березівський навчально- реабілітаційний центр),  З.І., Данилова (Бердичівська спеціальна школа-інтернат), А.М. Бурніс (Потіївська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат), Е.С. Ільченко (Житомирська загальноосвітня школа-інтернат №2).

У процесі дискусії зазначалось, що компетентісно спрямована освіта передбачає внесення суттєвих змін у змістову, проектно-технологічну, виховну, управлінську архітектоніку корекційної та інклюзивної освіти.  Члени обласної групи вирішили розробити систему соціальної та життєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами, забезпечити життєзнавчий потенціал корекційної та реабілітаційної освіти.

 

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×