Підготовка педагога до проектування навчально-виховного процесу в сучасних умовах

Дев‘ята міжнародна виставка “Інноватика в сучасній освіті – 2017”, яка днями зібрала освітян України, в Київському Палаці дітей та юнацтва, стала масштабним освітнім комплексним заходом, де були представлені інноваційні досягнення провідних національних вищів, навчальні заклади, наукові установи, обласні й міські органи управління освітою, професійно-технічні навчальні заклади, науково-методичні центри, загальноосвітні, дошкільні й позашкільні заклади освіти.

         Відділ проектного управління ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» провів круглий стіл «Підготовка педагога для проектування навчально-виховного процесу в сучасних умовах». Перед освітянами виступили Артем Герман, завідувач сектору проектування навчально-виховного процесу, який навів приклади запровадження хмаро орієнтованої системи навчання та застосуванням інструментів хмаро орієнтованого середовища для адаптивного навчання. Олена Громська, методист вищої категорії сектору проектування моделей підготовки педагогічних кадрів, представила науково-педагогічний проект «Підготовка керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів до роботи за інноваційними освітніми технологіями «Академія інноваційного розвитку освіти». Учасники круглого столу також ознайомились і з результатами проекту: проведення науково-практичних семінарів із питань інноваційного розвитку керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів, Літніх шкіл, тренінгів та діяльністю навчального центру для освітян України “ОСВІТНІЙ WEEKEND”

Володимир Хоменко, завідувач сектору проектування стратегічного розвитку освіти, ознайомив присутніх з питанням розробки проектної культури педагогів. Він наголосив, що  формування проектної культури стає дуже важливим елементом для системи освіти. оскільки вона відповідає потребам формування нового сучасного вчителя та розвитку творчих здібностей усіх учасників освітнього процесу.

Емілія Воронцова, науковий співробітник сектору проектування стратегічного розвитку освіти, повідомила про дослідження мотиваційної сфери особистості педагога, що проводилися на базі експериментальних навчальних закладів. Відповідно до цих досліджень мотиви творчості й суспільної корисності у педагогів превалюють над мотивами, які відображають матеріальне благополуччя.

Олена Бурдун, методист вищої категорії сектору проектування навчально-виховного процесу, презентувала присутнім проект “Мій світ без дискримінації”. Виступаюча актуалізувала його значення, результати проекту та наголосила на необхідності підвищення обізнаності батьків, вчителів та учнів шкіл України щодо дискримінації та її уникнення в освітньому процесі.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×