Обізнані та здорові діти: уроки для учнів про «Молоко та молочні продукти»

 

В Інституті модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України відбувся науково-практичний семінар для педагогів міста Києва на тему «Молоко та молочні продукти». Захід організований у співпраці з Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України та за підтримки партнерів – провідних виробників молочної продукції:  PepsiCo в Україні, «Лакталіс Україна», «Данон-Україна» в рамках ініціативи Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» – освітньої програми «Три молочних продукти на день».

У ході семінару педагоги ознайомилися з новими навчально-методичними матеріалами для проведення заходів із учнями 6-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів із питань здорового харчування «Молоко та молочні продукти». Навчальні матеріали розроблено на основі досвіду підприємств-виробників, на чиїх підприємствах діють високі стандарти якості й безпеки продукції та реалізується відповідальний підхід до споживачів та їхніх потреб.

 «Учні є найактивнішими споживачами молочної продукції. Саме тому в загальноосвітніх навчальних закладах важливо формувати культуру споживання, підприємливість та звичку піклуватися про власне здоров’я, що закладено в оновлених навчальних програмах для 5-9 класів. Компетентнісне спрямування уроків, які автори пропонують проводити з учнями, є прикладом практичного та інноваційного підходу до навчання»,-  підкреслила заступник директора ІМЗО Олени Дубовик,

«Молоді українці та їхні батьки мають жити та розвиватись у здоровому середовищі, зокрема, вміти робити свій споживчий вибір на користь здорової їжі та якісної продукції, орієнтуватися у відкритому інформаційному середовищі»,  – зазначив Олег Спірін, заступник директора ІІТЗН НАПН України. У цьому сенсі зв’язок освіти та виробництва є неоціненним.

Активна участь виробників молочної продукції у просвітницькій діяльності, на думку менеджера зі зв’язків з громадськістю та органами влади компанії PepsiCo в Україні  Наталії Фесюн, пов’язана з соціальною відповідальністю виробників перед суспільством щодо покращення якості життя через свої продукти та є важливою місією з підтримки суспільства у розвіюванні міфів і донесенні інформації про здорове харчування, склад продукції та її якість. Адже у зміст навчальних матеріалів закладені сучасні тематики, такі як «міфи про молочні продукти» та «незалежне споживче тестування».

Із новими формами роботи та методиками проведення заходів із учнями 6-7 класів із питань здорового харчування «Молоко та молочні продукти» ознайомили присутніх автори навчально-методичного комплекту Андрій Довгань та Оксана Овчарук. Вони у своїх виступах неодноразово підкреслювали важливість навчальних програм спецкурсу, що створювались на підтримку курсу за вибором «Основи споживчих знань», та компетентнісний характер змісту презентованих матеріалів.

Ключовим елементом семінару став візит учасників до молокопереробного комплексу компанії PepsiCo у м. Вишневому Київської області. Педагоги ознайомились з особливостями виробництва молочної продукції, відвідали виробничі зали та дегустували продукцію заводу, поспілкувались із керівництвом та технологами. Директор зв’язків із громадськістю та органами влади Сергій Макаренко у своєму виступі ще раз наголосив на необхідності підтримувати обізнаність населення  щодо асортименту молочних продуктів, які виробляє  підприємство, оскільки важливим аспектом роботи будь-якого виробника  є  його екологічна відповідальність, енергозбереження та підтримка громад у місцях присутності. Як підкреслили педагоги, обмін думками між вчителями та виробниками є важливим елементом освітньої діяльності та зв’язком із реальним ринком праці для учнів, які  згодом оберуть свій шлях у житті.

Компанія PepsiCo в Україні підтримує освітні ініціативи зі здорового харчування вже чотири роки поспіль та бере  активну участь у заходах програми «Три молочних продукти на день», Всеукраїнського конкурсу для учнів «Молодь тестує якість» разом з іншими партнерами-виробниками.

Організатори семінару сподіваються, що подібні семінари та екскурсії сприятимуть обізнаності та підвищенню споживчої освіченості населення, зокрема, учнів та їхніх батьків щодо якісних молочних продуктів, відповідальних виробників, а матеріали, що були представлені на семінарі, допоможуть вчителям розробити цікаві уроки для учнів.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×