Інноваційні інструменти навчання курсу “Фінансова грамотність” у початковій школі

Днями на базі Тернопільського ОКІППО відбувся тренінг «Інноваційні інструменти навчання курсу «Фінансова грамотність». Вчителі, методисти області ознайомилися з досвідом та перспективами впровадження освітнього проекту «Фінансова грамотність» у початковій школі.

Курс «Фінансова грамотність» розроблений для учнів 2-10-х класів  загальноосвітніх  навчальних закладів, за підтримки Програми USAID/FINREP-II спільно з Університетом банківської справи Національного банку України (НБУ). Навчально-методичні матеріали, видані за загальною редакцією доктора економічних наук, професора Тамари Смовженко, є у вільному доступі на сайті Інституту модернізації змісту аталіяосвіти МОН України.

Завідувач відділу дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти  Лариса   Коненко привітала  учасників тренінгу й зазначила необхідність поширення фінансової освіти в умовах розвитку сучасного суспільства. Зокрема, вона звернула увагу на практичне використання у роботі вчителів ефективних методів і прийомів при реалізації компетентнісного підходу в навчанні фінансової грамотності учнів початкової школи.

Методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Лілія Криховець–Хом’як ознайомила присутніх з навчально-методичним забезпеченням курсу «Фінансова грамотність» у початковій школі.

 Співавтор цього курсу – учитель ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 міста Зборова  Любов Чарторинська, поділилася досвідом викладання курсу «Фінансова грамотність», а інший співавтор, учитель Тернопільської Української гімназії ім. І. Франка Оксана Сампара,  презентувала навчально-методичний посібник для роботи з батьками «Відкриті родинні студії. Фінансова мудрість родинної педагогії» та провела з учасниками заходу рольову гру «Перешкоди на шляху до фінансового успіху».

Методист відділу дошкільної, початкової спеціальної та інклюзивної освіти Наталія Кордуба, звернула увагу на практичне використання інтелект-карт при викладанні курсу.

Завідувач сектору відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту освіти загальної середньої освіти в Новій українській школі ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Наталія Забуга, що приєдналася до тренінгу в режимі онлайн, зупинилася на основних проблемах та перспективах впровадження курсу «Фінансова грамотність» в навчально-виховний процес у контексті змін сучасної освіти.

Учасники тренінгу  висловили думку, що впровадження курсу «Фінансова грамотність» дає педагогу всі можливості для розвитку в молодших школярів підприємливості та ініціативності,  вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей.


Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×