Методику інтеграції та реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» обговорили на Вченій раді ІМЗО

Днями відбулось засідання Вченої ради ДНУ «Інституту модернізації змісту освіти». Серед багатьох важливих питань була заслухана доповідь «Методика інтеграції та реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» у навчальних програмах 5-9 класів, зокрема, в частині формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учня з фінансової грамотності». Її підготували учасники дослідно-експериментального проекту щодо впровадження курсу «Фінансова грамотність» у навчальні заклади України.

 Доповідач – заступник директора Інституту Олена Дубовик підкреслила, що науковці дослідно-експериментальної роботи системно працюють над вдосконаленням наукової, методичної  та навчальної складової курсу з метою забезпечення якості навчання учнів. Наразі вони розробили і пропонують новий інтелектуальний продукт.

Олена Рябова, кандидат педагогічних наук, доцент Університету банківської справи, познайомила присутніх із навчально-методичними комплектами, що були створені науковцями та педагогами, та розповіла про роботу над навчальними  програмами для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Учасники проекту опрацювали зміст усіх навчальних програми і виділили теми, які допоможуть реалізовати наскрізну змістову лінію «Підприємливість та фінансова грамотність».

  Андрій Довгань, кандидат географічних наук, доцент, завідувач кафедри природничо-математичних дисциплін та технологій Академії неперервної освіти Київської обласної ради, у своєму виступі розповів колегам про форми, методи й прийоми, що можуть використати педагоги для формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учня з фінансової грамотності. Андрій Іванович запропонував модель подачі методики інтеграції та реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» під час  підготовки вчителів до роботи за оновленими програмами. Це будуть семінари, тренінги, круглі столи, інші заходи. Окрім того, створену  інформаційну базу навчальних та методичних матеріалів буде розміщено на  сайті Інституту модернізації змісту освіти, платформі EdEra  та інших ресурсах ОІППО.

Під час обговорення доповіді було відзначено виключно практичне спрямування курсу, який у повному обсязі забезпечує реалізацію компетентнісного підходу навчання у Новій українській школі.

Реалізація рішень, прийнятих Вченою радою, дозволить учителю успішно підготуватись до роботи з  оновленими програмами; учні, отримавши комплекс знань із фінансової грамотності, зможуть реалізувати їх в реальному житті – заощаджувати, отримувати прибуток, формувати підприємницькі навички, усвідомити власну участь у плануванні й розподілі сімейного бюджету, виявляти ініціативу в забезпеченні добробуту родини й країни в цілому.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×