Вебінар дав відповідь на запитання, як ефективно впроваджувати STEM-освіту в ЗНЗ

Понад 750 учасників взяли участь у Всеукраїнському вебінарі «Шляхи впровадження STEM-освіти у загальноосвітньому навчальному закладі», який організували співробітники відділу STEM-освіти ІМЗО спільно з педагогами НВК №141 «ОРТ» міста Києва.

Під час заходу учасники отрималивідповіді на запитання: «Як прищепити молоді інтерес до природничих наук? Як навчити їх застосовувати отримані теоретичні знання на практиці? У чому переваги технологій SТЕM-навчання? Як розвивати компетентності під час SТЕM-навчання? Чому популярність SТЕM-освіти в Україні постійно зростає?».

Директор НВК №141 «ОРТ» Юрій  Кіньков розповів колегам  про шляхи створення сучасної української школи, а його колега Сергій Дзюба поділився практичним досвідом впровадження STEM-освіти, запровадженням програм допрофільного та профільного навчання за напрямами STEM (моделювання, конструювання, робототехніка, електроніка, мехатроніка, інженерна графіка, прототипування тощо) з метою побудови мосту між навчанням і кар’єрою.

Також учасники вебінару обговорили, як долучитися до Всеукраїнського експерименту «Створення та апробація методичної системи навчання основам робототехніки як складової STEM-освіти».

Практичні поради щодо підвищення мотивації учнів до застосування науково-технічних знань за напрямами STEM-освіти надала Анна Пахомова, провідний спеціаліст відділу досліджень та розробок Всесвітнього ОРТ у країнах СНД та Балтії.

«На практиці сфери STEM тісно взаємопов’язані, тому дуже важливо навчати науці, технології, інженерного мистецтва і математики інтегровано. Як це відбувається у STEM-центрі навчального закладу»,- наголосила Світлана  Іванко, директор ТОВ «Навчальний STEM-центр «Сократ».

Спікери вебінару докладно відповіли на численні запитання учасників.

Докладну інформацію про події заходу та матеріали можна отримати за посиланням: https://www.facebook.com/groups/805895179541236

Запис вебінару доступна за посиланням:

http://files.mail.ru/D0C16F1EA1994E77982D5627DC2E092A

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×