Змагались кращі студенти-маркетологи

Більше сорока вишів у різних куточках України готують для вітчизняної економіки фахівців зі спеціальності «Маркетинг». Вісімдесят вісім кращих студентів – майбутніх маркетологів за ОКР «Бакалавр» та ОКР «Магістр» представляли свої ВНЗ у II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади. Їх гостинно зустріли на кафедрі маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.

Олімпіадні змагання проходили у два тури. Під час першого учасники виконували письмові завдання, другий тур передбачав комп‘ютерне тестування. Відмінні знання за підсумками двох турів продемонструвала студентка 4 курсу факультету маркетингу КНЕУ Анна Петренко. Авторитетне журі олімпіади на чолі з д.е.н., професором
А.В. Федорченком одностайно віддали їй перше місце за ОКР «Бакалавр». Друге місце посіли студентки Тетяна Сойко (Національний університет «Львівська політехніка») та Руслана Мізь (Харківський торгівельно-економічний інститут КНЕУ). Третє місце поділи між собою Каріна Баклицька (Запорізький національний університет), Діна Рафальська (Національний університет водного господарства та природокористування), Інна Петерчук (Тернопільський національний економічний університет) і Лілія Назар (Львівський торговельно-економічний університет).

На жаль, жоден учасник не набрав достатньої кількості балів для здобуття першості серед магістрів. Тому журі назвало імена тільки «срібних» та «бронзових» призерів олімпіади. Це студенти Марина Сіроус (Харківський державний університет харчування та торгівлі) та Дмитро Муравльов (Харківський національний економічний університет ім.Семена Кузнеця). Третє місце здобули студенти Володимир Корольков (Хмельницький національний університет) і Софія Лях (Київський національний торговельно-економічний університет).

У рамках олімпіади був організований круглий стіл для членів журі, викладачів та гостей. Темою дискусії стали актуальні проблеми маркетингу в сучасному світі.

У дні проведення студентської олімпіади маркетологів у Центрі культури і мистецтв КНЕУ проходив фестиваль СтудБУМ. Отож учасники змагання радо прийняли запрошення побувати на цьому захоплюючому дійстві, яке до вже отриманих додало нові незабутні враження та розширило коло друзів.

 


Опитування щодо веб-сайту
Якою інформацію на сайті, Ви найчастіше користуєтесь?
Ваш варіант
Якими розділами, на вашу думку, варто доповнити сайт Інституту?
Чи зручно Вам отримувати інформацію про діяльність інституту та оновлення нормативної бази через соціальні мережі?
Які фактори важливі для Вас у роботі веб-сайту?
Ваш варіант
4. Будь ласка, залиште Ваші коментарі, зауваження, пропозиції, спрямовані на поліпшення роботи веб-сайту.
×