Як освіта стає цифровою: науково-практичний семінар у Тернополі

Семінар, присвячений використанню інноваційних технологій в освіті – як у навчанні, так і в управлінні навчальним закладом, дуже зацікавив керівників ОТГ, директорів опорних шкіл, завучів, методистів, учителів початкової ланки міста Тернополя та області.

Колег привітав Олександр Петровський, директор обласного Інституту післядипломної педагогічної освіти, де й проводився захід.

Наталія Гончаренко, завідувач сектору відділу по роботі з закладами післядипломної педагогічної освіти Інституту модернізації змісту освіти», розповіла про управлінський моніторинг та нові підходи до планування роботи школи.

Вікторія Косик, начальник відділу цифрової освіти та ІКТ ІМЗО, у своєму виступі наголосила: «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій та впровадження дистанційної форми навчання у середній школі дуже важливі для модернізації освітньої системи України. Як свідчать соціологічні дослідження, майже 30% навчальних закладів України заявили, що вже запровадили або планують організувати навчання у формі дистанційної або змішаної форми. Чудовими помічниками на цьому шляху стають новітні розробки, що вже активно використовуються у вітчизняних закладах освіти. Прикладом є цифрова мобільна природничо-наукова лабораторія Labdisc від виробника Globisens».

Світлана Литвинова, завідувач відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, під час онлайн-включення ознайомила учасників семінару з особливостями використання хмарних сервісів для удосконалення системи управління навчальним закладом.

Фахівці видавництва «Розумники» – Ігор Каплаушенко і Тетяна Даниліна – розповіли про впровадження Всеукраїнського проекту «Розумники» (SmartKids) для молодших класів. Особливість цього експерименту в тому, що вправи з мови і приклади з математики діти виконують у формі гри – на планшетах, ноуткубах, сенсорних дошках. Наприклад, на спеціально розробленому для використання молодшими школярами пристрої 2 в 1 Impression 110ES.

Учасники семінару також познайомилися з роботою інтерактивого контенту експерименту (електронні освітні ресурси),  самостійно спробували встановити на комп‘ютерах застосунок для використання ігор (Edugames).

 

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×