Як освіта стає цифровою: науково-практичний семінар у Тернополі

image_pdfimage_print

Семінар, присвячений використанню інноваційних технологій в освіті – як у навчанні, так і в управлінні навчальним закладом, дуже зацікавив керівників ОТГ, директорів опорних шкіл, завучів, методистів, учителів початкової ланки міста Тернополя та області.

Колег привітав Олександр Петровський, директор обласного Інституту післядипломної педагогічної освіти, де й проводився захід.

Наталія Гончаренко, завідувач сектору відділу по роботі з закладами післядипломної педагогічної освіти Інституту модернізації змісту освіти», розповіла про управлінський моніторинг та нові підходи до планування роботи школи.

Вікторія Косик, начальник відділу цифрової освіти та ІКТ ІМЗО, у своєму виступі наголосила: «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій та впровадження дистанційної форми навчання у середній школі дуже важливі для модернізації освітньої системи України. Як свідчать соціологічні дослідження, майже 30% навчальних закладів України заявили, що вже запровадили або планують організувати навчання у формі дистанційної або змішаної форми. Чудовими помічниками на цьому шляху стають новітні розробки, що вже активно використовуються у вітчизняних закладах освіти. Прикладом є цифрова мобільна природничо-наукова лабораторія Labdisc від виробника Globisens».

Світлана Литвинова, завідувач відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, під час онлайн-включення ознайомила учасників семінару з особливостями використання хмарних сервісів для удосконалення системи управління навчальним закладом.

Фахівці видавництва «Розумники» – Ігор Каплаушенко і Тетяна Даниліна – розповіли про впровадження Всеукраїнського проекту «Розумники» (SmartKids) для молодших класів. Особливість цього експерименту в тому, що вправи з мови і приклади з математики діти виконують у формі гри – на планшетах, ноуткубах, сенсорних дошках. Наприклад, на спеціально розробленому для використання молодшими школярами пристрої 2 в 1 Impression 110ES.

Учасники семінару також познайомилися з роботою інтерактивого контенту експерименту (електронні освітні ресурси),  самостійно спробували встановити на комп‘ютерах застосунок для використання ігор (Edugames).

 


Опитування щодо веб-сайту
Якою інформацію на сайті, Ви найчастіше користуєтесь?
Ваш варіант
Якими розділами, на вашу думку, варто доповнити сайт Інституту?
Чи зручно Вам отримувати інформацію про діяльність інституту та оновлення нормативної бази через соціальні мережі?
Які фактори важливі для Вас у роботі веб-сайту?
Ваш варіант
4. Будь ласка, залиште Ваші коментарі, зауваження, пропозиції, спрямовані на поліпшення роботи веб-сайту.
×