Проектні технології допомагають самореалізації дітей із особливими освітніми потребами

Упродовж  2008-2017 років на базі Житомирського обласного інституту педагогічної освіти діє так названа проблемна група. Вона займається впровадженням методу проектів у спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах для дітей із особливими освітніми проблемами. Інноваційний досвід житомирян вартий того, щоб про нього довідались колеги , які працюють з «особливими» дітьми в усіх куточках України. Тому 29 березня 2017 року відділом наукового та навчально-методичного забезпечення змісту освіти дітей із особливими освітніми потребами  ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» спільно з КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» за підтримки Міністерства освіти і науки України був організований науково-практичний семінар «Проектна діяльність дітей із особливими потребами». Для участі в заході до ІМЗО приїхали науковці, керівники навчальних закладів, педагоги із Житомира, Києва, Білої Церкви, Володарки, Житомирської та Київської областей.

«Актуальність  теми сьогоднішнього науково-практичного семінару тісно пов’язана з модернізацією освіти в умовах сьогодення та створення Нової української школи», – підкреслив Каземір Левківський, заступник директора ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»,  відкриваючи семінар.

Представник Міністерства освіти і науки України, Г.Ф. Лабайчук ознайомила присутніх  із сучасними тенденціями розвитку освіти дітей із особливими потребами, основними завданнями й напрямами діяльності МОН.

Перед присутніми виступив А.Ф. Шегеда, проректор із навчально-методичної роботи КЗ «Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, який порушив важливі питання щодо інноваційних підходів у перепідготовці педагогічних кадрів.

 І.Г.Єрмаков, науковий керівник творчої групи щодо впровадження методу проектів у СЗНЗ Житомирщини,  наголосив на важливості побудови нової освіти для дітей із особливими потребами на засадах життєтворчості особистості та її компетентності.

Проектна діяльність – одна з найперспективніших складових освітнього процесу дітей із особливими освітніми потребами, оскільки створює умови для творчого саморозвитку та самореалізації учнів із особливими потребами, формує полікультурні, мовленнєві, інформаційні, патріотичні та соціальні життєві компетенції. Про це йшлося у змістовних виступах і презентаціях доповідувачів, які поділились із колегами набутим досвідом роботи з дітьми із особливими освітніми проблемами.

Спеціальні загальноосвітні навчальні заклади Житомирщини організували для учасників семінару виставкову експозицію про творчу діяльність обласної проблемної групи.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×