Всеукраїнська студентська олімпіада з дисципліни “Цивільний захист” залишила по собі незабутні враження

Двадцять сім вищих навчальних закладів майже з усіх регіонів України делегували своїх кращих студентів для участі у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з професійно-орієнтованої дисципліни “Цивільний захист”. Вперше олімпіадні змагання такого високого рівня відбувались  на базі кафедри безпеки життєдіяльності Київського Національного авіаційного університету.

78 студентів із Київської, Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Луцької, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Черкаської, Сумської, Рівненської, Харківської  областей боролись за почесні звання переможців і призерів олімпіади.

Усі вищі навчальні заклади були поділені на чотири групи: 1) університети зі спеціальністю підготовки «Цивільний захист»; 2) виші гуманітарного спрямування; 3) вищі навчальні заклади зі спеціальністю підготовки «Охорона праці»; 4) університети технічного спрямування.

Змагання проводилось у два тури. Під час першого оцінювався рівень теоретичних знань студентів із питань цивільного захисту. Учасники упродовж 90 хвилин мали відповісти на 50 завдань тесту. У другому турі, де оцінювались практичні навики, за 90 хвилин вимагалось вирішити 3 завдання.

Об’єктивності оцінок знань і вмінь студентів сприяли як автоматизований підрахунок набраних балів першого туру змагань,так і відкритість роботи журі.

І ось настав хвилюючий момент оголошення імен переможців. З вітальним словом до учасників змагання звернулись проректор із навчальної та виховної роботи Тамара Іванова та Олена Дашковська, старший науковий співробітник відділу модернізації вищої освіти Інституту модернізації змісту освіти МОН. Вони відзначили доброзичливу атмосферу, високий рівень підготовки та проведення олімпіади.

Оголошення результатів та нагородження переможців здійснили заступник голови оргкомітету Олександр Запорожець, голова журі Олег Третьяков та відповідальний секретар Вікторія Коваленко.

Рішенням журі в кожній групі визначались переможець (перше місце) та призери: друге і третє (два) місця.

Переможцями і призерами олімпіади стали:

у першій групі (ВНЗ зі спеціальністю підготовки «Цивільний захист»):

Черевко Аліна, Національний авіаційний університет, 1 місце;

Боровенська Олена,

Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2 місце

Семерханова Еліза,Національний університет цивільного захисту України, 3 місце;

Білик Тарас, Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, 3 місце.

 У другій групі (ВНЗ гуманітарного спрямування):

Портасова Анастасія, Одеська державна академія будівництва та архітектури, І місце;

Джурабаєва Аліна, Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова, ІІ місце;

Костюшко Наталія, Інститут кримінально-виконавчої служби, ІІІ місце.

У третій групі (ВНЗ зі спеціальністю підготовки «Охорона праці»):

Мельничук Катерина, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, І місце;

Васильєва Катерина, Донецький національний технічний університет, (м. Покровськ), ІІ місце;

Дейнега Микола, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», ІІІ місце.

У четвертій групі (ВНЗ технічного спрямування):

Нейченко Микола, одеська національна академія харчових технологій , І місце;

Овсяннікова Аліна, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, ІІ місце;

Пятигорець Ярослав, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», ІІІ місце.

Гарним подарунком для учасників олімпіади, а також студентів і викладачів була цікава екскурсія до Авіаційного навчального ангару. Адже в його експозиції представлена надзвичайна колекція літаків і гвинтокрилів: від планерів початку минулого століття до сучасних пасажирських лайнерів. Вони діючі, але препаровані, адаптовані до навчального процесу і мають наземне технологічне обладнання. У Ангарі розташований унікальний, один з перших у світі суцільнометалевий літак конструкції А.М. Туполєва 1929 року випуску АНТ-7 (єдиний примірник у світі), а також неймовірна колекція авіаційних двигунів початку минулого століття: «РОН»(1913 р.), М-11 (1927 р.), М-17 (1936 р.). Завдяки наявності в Ангарі зразків реальних літальних апаратів і був створений та функціонує Авіаційний навчальний центр із аварійних ситуацій з відповідним тренажерним обладнанням. На ньому тренуються льотні екіпажі, бортпровідники та персонал наземних аварійно-рятувальних команд, які навчаються тут реагувати на будь-яку аварійну ситуацію в умовах, наближених до реальних. Екскурсія викликала хвилю приємних емоцій і залишила по собі незабутні враження.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×