На Київщині відбувся освітній міжнародний конгрес щодо впровадження концептуальних засад «Нової української школи»

Новий зміст освіти. Новий Учитель. Нове управління навчально-виховним процесом. Новий освітній простірСьогодні  в центрі уваги педагогічної спільноти і батьківської громадськості, як ніколи раніше, тільки й мови, що про новації, які мають вивести освіту в Україні на інший якісний рівень.

Міжнародний освітній конгрес «Освіта Київщини в європейському вимірі», який 28 березня з успіхом пройшов у місті Бровари, також був присвячений пошуку нових можливостей для розвитку науково-освітнього потенціалу України.  Першим майданчиком, де мають вже ближчим часом активізувати інноваційні процеси в освітній сфері у контексті реалізації регіональної та державної освітньої політики, має стати Київська область. Важливість заходу була підкреслена присутністю на ньому Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич та численних почесних гостей. Серед них: Кшиштоф Сікора, Президент Університету Економіки в Бидгощі, Почесний консул України в Бидгощі, Президент економічної ради Куявсько-Поморського воєводства, Голова регіональної олімпійської ради в Бидгощі, співорганізатор міського Центру туристичної інформації; Пілар Робледо, заступник директора Корпусу Миру США в Україні; Рольф Голлоб, Експерт Ради Європи, співголова Центру міжнародних освітніх проектів Цюріхського педагогічного університету, керівник проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU»; Ольга Поліщук, Директор Ізраїльського культурного центру при Посольстві Держави Ізраїль в Україні; Сун Ке Вен, Директор Інституту Конфуція при Київському державному університеті ім. Тараса Шевченка; голова Київської ОДА Олександр Горган та інші.

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, виступаючи перед більше як тисячною аудиторією учасників конгресу – представниками 16 країн світу, науковцями НАПУ та провідних українських вишів, членами міжнародних освітніх організацій та національно-культурних товариств, громадських організацій, працівниками місцевих органів управління освітою, методичних служб, педагогами, роботодавцями – підкреслила, що серцем освітньої реформи є вчитель, а її успіх залежить від його здатності змінюватись самому, відгукуватись на зміни, бути готовим до інновацій.

У насиченій програмі заходу не було другорядних питань. Проте найбільша увага учасників була прикута до панельних дискусій із різноманітної тематики. В цілому вони були присвячені стратегічним завданням модернізації та розвитку освітньої системи області в умовах децентралізації. Всі вони мали прикладний характер. Є надія, що в недалекому майбутньому озвучені науковцями пропозиції, досвід, яким поділились гості із далекого зарубіжжя, трансформуються у новий зміст освіти, який так давно чекає українське суспільство.

 Незмінним атрибутом усіх освітніх заходів завжди є цікаві виставки. Не став винятком і міжнародний форум у Броварах. Видавництва використали нагоду для презентації нової навчальної літератури, розробники показали інтерактивні засоби навчання нового покоління. Учні професійно-технічних закладів та студенти вишів Київської області оформили власні павільйони, де було все: від швейних і кондитерських виробів до творів образотворчого й декоративно-вжиткового мистецтва.

Замість висновку. Дуже хочеться вірити, що Міжнародний освітній конгрес у Броварах зібрав однодумців. Що для них реформа в освіті – не порожня балаканина, а серйозна робота в ім‘я змін. Бо Україні, як повітря, потрібні: НОВА ШКОЛА, НОВИЙ УЧИТЕЛЬ.НОВИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР. НОВЕ, ІНШЕ ЖИТТЯ.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×