Громадянсько-патріотичне виховання – виклик часу

У рамках VIII Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2017» та V Міжнародної виставки «World Edu» відбувся науково-методичний семінар із громадянсько-патріотичного виховання для директорів та заступників директорів шкіл із виховної роботи експериментальних навчальних закладів всеукраїнського рівня. Активну участь у семінарі взяли представники 11 загальноосвітніх навчальних закладів міста Дніпро. Групу педагогів очолила заступник директора Дніпровського міського методичного центру Саєнко О. В.

Захід організовано та проведено у контексті реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді за участі відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи Інституту модернізації змісту освіти спільно з Інститутом проблем виховання НАПН України.

Відкрила захід Кириленко С. В., начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ІМЗО, кандидат педагогічних наук. Вона зупинилась на особливостях організації й проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня з цієї тематики.

Директор Інституту проблем виховання НАПН, академік НАПН України  Бех І. Д. звернув увагу на сучасні теоретико – методичні засади громадянського та патріотичного виховання, врахування сучасних викликів щодо розв‘язання проблем науково-методичного забезпечення організації виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах, інноваційних форм і методів виховання дітей та учнівської молоді.

Журба К.О., провідний співробітник лабораторії громадянського та морального виховання Інституту проблем виховання НАПН України, к. пед. н, акцентувала увагу присутніх на змісті громадянсько-патріотичного виховання, підкресливши, що патріотичне виховання є комплексною, системною і цілеспрямованою діяльністю щодо формування у молодого покоління патріотичної свідомості, почуття відданості, любові до Батьківщини, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, сприяння становленню України як правової, демократичної, соціальної держави.

На семінарі йшлося про ресурси, критерії, показники та методи виховання патріотизму, що є важливим для здійснення інноваційної діяльності.

Наприкінці зустрічі директори шкіл та заступники директорів із виховної роботи мали змогу поставити запитання науковцям, обговорити деякі аспекти реалізації програм своєї дослідно-експериментальної роботи, а також отримати необхідне науково-методичне забезпечення.

 

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×