I Міжнародний освітній форум

Днями у Харкові провели Перший міжнародний освітній форум, який об’єднав понад чотири сотні учасників із різних куточків України та країн Європи. Сучасні європейські методики навчання, цікаві ідеї та альтернативні підходи презентували у харківському готелі Premier Palace. Низка заходів – круглі столи, тренінги й майстер­класи – були пов’язані з упровадженням Нової української школи.

Досвідом проведення реформ в освіті з українськими колегами поділилися виконавчий директор гімназії Шильд Арі Покка (Фінляндія), експерт Європейської асоціації досліджень освіти INNOVE Estonia, дослідник та викладач Ене-Сільвія Савр (Естонія), фахівець із психології праці, лектор Каунаського університету, директор і засновник видавництва «Флінтас» Сікстас Ріджевічус (Литва), а також представники фундації Central European Academy Studiesand Certification (Польща), спеціалісти Ізраїльського центру міжнародного співробітництва МАШАВ, Посольства Франції в Україні. Доповіді гостей форуму стали підґрунтям для дискусій щодо реформ української освіти, поліпшення якості навчання і виховання у школах, професійно-технічних, вищих навчальних закладах.

Під час форуму відбувся дискусійний майданчик «Сучасна реформа освіти – головні напрямки, проблеми, завдання». Питання для обговорення запропонував в.о. директора Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Володимир Ткаченко, який доєднався до участі онлайн. За його словами, шкільна освіта мусить бути не просто якісною, а й цікавою для школярів. Тому актуальними для України є елементи відкритої освіти, пов’язані з ефективним використанням інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі й освітньому менеджменті.

– Підходи та інструменти відкритої освіти передусім сприяють забезпеченню сучасними навчальними матеріалами, налагодженню нових ефективних механізмів обміну досвідом між педагогами, – зазначив він. – Реалізація потенціалу відкритої освіти може стати запорукою розбудови в Україні нової сучасної індустрії, здатної відіграти велику роль у поліпшенні соціального клімату та якості трудових ресурсів, створенні значної кількості нових робочих місць.

Обговорення тривали під час дискусійного майданчика «Запит роботодавця та нові формати освіти», круглих столів та майстер-класів. Серед тем: «Масові відкриті онлайн-курси (МООС) і змішане навчання», «Навчання протягом життя: харківський проект «15х4», «Сучасні практики раннього розвитку дітей», «Яким має бути сучасний український підручник?», «Франко-українські освітні програми», «Технічні можливості для нової школи – підсумки Bett Show».

– Мета цього заходу – формування простору нового мислення і нових сенсів для успішного впровадження на місцях реформи освітньої системи та зацікавленості учасників навчально-виховного процесу і науковців щодо активної участі у процесі розбудови Нової української школи та формуванні якісного освітнього простору в нашій країні, – наголосив член-кореспондент Академії наук вищої освіти України, перший проректор ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України та голова правління Громадської спілки «Всеукраїнська академія інноваційного розвитку освіти» Микола Кириченко.

Ініціаторами проведення І Міжнародного освітнього форуму в Харкові в межах державно-громадської співпраці разом із представниками державної влади, освітянських та бізнесових організацій Слобожанщини були ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Український відкритий університет післядипломної освіти та Громадська спілка «Всеукраїнська академія інноваційного розвитку освіти».

 Основними організаторами та модераторами Форуму виступили працівники відділу по роботі із закладами післядипломної педагогічної освіти та Наукового та навчально-методичного забезпечення змісту загальної середньої освіти Нової української школи Інституту модернізації змісту освіти.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×