Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід

image_pdfimage_print

Для підвищення професійної компетентності методистів з дошкільної освіти закладів післядипломної педагогічної освіти, відбувся Всеукраїнський семінар-практикум на тему «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід».

Захід відбувся 20 лютого 2017 року у Київському міському Будинку вчителя, відповідно до річних планів роботи Міністерства освіти і науки України, Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти».

Окрім ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» організатором семінару-практикуму виступило ТОВ «МЦФЕР-Україна».

Учасників зібрання привітала Світлана Нерянова, провідний спеціаліст відділу дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України. Цікаву інформацію щодо процесу розроблення критеріїв і технологій оцінювання рівня розвитку дітей перед вступом до школи у світлі завдань державної політики в галузі дошкільної освіти, та нормативні засади цього процесу розповіла Олена Низковська, науковий співробітник ІМЗО.

Не обійшлося і без новинки в навчально-методичному забезпеченні дошкільної освіти – Наталія Савінова, шеф-редактор методичних видань напряму «MCFR: Освіта» ТОВ «МЦФЕР-Україна», від імені авторського колективу, презентувала методичні рекомендації «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини», схвалені для використання в ДНЗ комісією з дошкільної педагогіки і психології НМР МОН (лист ІМЗО від 22.06.2016 № 21/12-Г-404).

Ірина Карабаєва, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, кандидат психологічних наук активно залучила присутніх до практичного опанування оригінальними авторськими методиками моніторингового дослідження та експрес-діагностування «Чарівні перетворення», «Я і світ», «Простір мого мислення», «Гра поряд і разом» та продемонструвала інструментарій виявлення рівня сформованості у дітей ключових життєвих компетенцій перед вступом до школи.

Учасники  семінару позитивно оцінили можливість внесення змін і доповнень до інструментарію, відмітивши ефективність та мобільність запропонованої методики моніторингу якості дошкільної освіти відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти.

Висловлюємо щиру подяку дирекції Київського міського Будинку вчителя за створення комфортних умов, якісний технічний супровід  Всеукраїнського семінару-практикуму.

 


Опитування щодо веб-сайту
Якою інформацію на сайті, Ви найчастіше користуєтесь?
Ваш варіант
Якими розділами, на вашу думку, варто доповнити сайт Інституту?
Чи зручно Вам отримувати інформацію про діяльність інституту та оновлення нормативної бази через соціальні мережі?
Які фактори важливі для Вас у роботі веб-сайту?
Ваш варіант
4. Будь ласка, залиште Ваші коментарі, зауваження, пропозиції, спрямовані на поліпшення роботи веб-сайту.
×