Фінансова грамотність у «Зимових школах-2017»

ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» спільно з Міністерством освіти і науки України та ДВНЗ «Університет банківської справи» у рамках виконання програми заходів дослідно-експериментальної роботи з впровадження курсу «Фінансова грамотність» у січні 2017 року проводив IІI Зимову школу з фінансової грамотності.

«Зимові школи-2017», як і у попередні роки, проводились відповідно до графіку і отримали велику популярність як у містах, де знаходяться навчальні заклади ДВНЗ «Університет банківської справи», так і в інших регіонах. На зимові школи приїжджають учні старших класів, студенти коледжів, технікумів. «Зимові школи-2017» на базі Львівського навчально-наукового інституту відвідали 260 студентів Львівського поліграфічного коледжу Української академії друкарства, Технологічного коледжу та учнів Шкловської ЗОШ І-ІІІ ст., СЗШ № 33, № 3, № 23, № 66, № 6, Львівського економічного ліцею, HBK «Школа-садок «Софія». Викладачі Харківського навчально-наукового інституту провели зимові школи для учнів міських ЗОШ № 106 ім. В.О. Кисіля, ЗОШ № 150, № 51, № 142, гімназій №169 та      № 163, ліцею № 161 «Імпульс», студентів автомобільно-дорожного технікуму, торговельно-економічного коледжу, коледжу текстилю та дизайну, кооперативного торгово-економічного коледжу. Всього заняття відвідали 153 слухачі. У м. Київ на заняттях на базі Інституту банківських технологій та бізнесу побували 66 учнів Ірпінської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів із поглибленим вивченням економіки та права № 2 та Білоцерківської гімназії № 2.

25 січня під час занять у «Зимовій школі-2017» учні 10-го та 11-го класів Білоцерківської гімназії № 2 мали змогу отримати корисну для себе інформацію щодо вибору інструменту заощадження, ведення сімейного бюджету, уникнення зайвих витрат і боргів, орієнтування в різноманітних послугах і продуктах, що пропонуються фінансовими інститутами. Адже фінансові знання та навички є запорукою прийняття ефективних та обачних фінансових рішень, що дають змогу керувати власним матеріальним благополуччям, покращувати якість і рівень життя як окремої людини, так і суспільства загалом.

Учні гімназії прослухали лекцію в Музеї грошей, під час якої ознайомилися з процесом грошового обігу в Україні, дізналися про сучасні ознаки захисту банкнот та побачили оновлені банкноти гривні. Як захищена національна валюта-гривня? Які бувають захисні елементи? Як не потрапити в халепу і відрізнити справжню купюру від фальшивої? Чи можна перевірити банкноту без спеціальних пристроїв? Відповіді на ці питання гімназисти отримали під час лекції. Вони довідалися, що матеріали музею відображають більш як тисячолітню історію гривні та інших грошових знаків, що перебували в обігу в різні часи на території України. Їх вразили яскраві, колоритні вітражі музею, що ілюструють найважливіші віхи грошової історії України: домонетні форми грошей (доба бронзи і Трипільська культура), гроші періоду Київської Русі, козацької доби, Української Народної Республіки 1917-1920 рр. та сучасної України. Музей грошей не тільки надав учням можливість ознайомитися із цінними експонатами, а й підвищив рівень їх фінансової грамотності. Для гімназистів провели спеціальний тренінг із питань заощаджень, захищення вкладів, елементів захисту на банкнотах, а також навчили переводити гривні в грошові одиниці інших країн. Учениця 11-А класу Небензя Влада виграла сертифікат зі знижкою на навчання в Державному університеті банківської справи.

Учні зрозуміли, що інформація, отримана під час екскурсії, багатьом буде корисною та сприятиме підвищенню рівня їх фінансової обізнаності, адже фінансово грамотні люди більше захищені від фінансових ризиків і непередбачуваних ситуацій. Належний рівень фінансової грамотності та ефективна система захисту споживачів фінансових послуг дадуть можливість ефективно їх використовувати, приймати раціональні рішення та зміцнювати власний добробут, зокрема, за рахунок розподілу наявних грошових ресурсів і планування майбутніх витрат.


Опитування щодо веб-сайту
Якою інформацію на сайті, Ви найчастіше користуєтесь?
Ваш варіант
Якими розділами, на вашу думку, варто доповнити сайт Інституту?
Чи зручно Вам отримувати інформацію про діяльність інституту та оновлення нормативної бази через соціальні мережі?
Які фактори важливі для Вас у роботі веб-сайту?
Ваш варіант
4. Будь ласка, залиште Ваші коментарі, зауваження, пропозиції, спрямовані на поліпшення роботи веб-сайту.
×