Зустріч на перехресті освітніх новітніх технологій

За ініціативою відділу проектного управління ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України 18 січня 2017 року відбулася презентація освітнього проекту «Перехрестя освітніх новітніх технологій (Оболонські ПОНТи). Open Space-2017».

Захід проходив на базі трьох навчальних закладів Оболонського району м. Київ – спеціалізованої школи № 214, школи І-ІІ ступенів № 225 і комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів – ліцей № 157 за сприяння Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації та Науково-методичного центру.

Другий рік поспіль у м. Києві організовується проведення цього освітнього інноваційного заходу, де діти та батьки, вчителі й науковці, керівники і методисти, представники бізнесу та громадськості – всі разом створюють сучасну, цікаву, творчу і радісну школу – Нову Українську Школу. І головне тут – відкритість: ми взаємодіємо, обмінюємось, ділимось найновішим, продуктивним, кращим, тим, що зробить нашу школу центром розбудови могутньої високотехнологічної України. Діти разом із дорослими з радістю і зацікавленістю займаються технологіями, науковим пошуком, мовами, змінюючи світ навколо себе і для себе.

Минулорічну ініціативу проведення ПОНТів у Печерському районі сьогодні підхопив Оболонський район. Для обміну досвідом проведення заходу в такому форматі у гості запросили директорів шкіл Київської області.

Три школи Оболонського району: №214, №225 і №157 продемонстрували інноваційні технології навчання у відповідних локаціях:

І. «Наука і життя: STEM – освіта» (спеціалізована школа № 214):

  • Формування науково-природничого світогляду у рамках STEM-освіти;
  • Практичне використання математичних та економічних знань;
  • Формування початкових навичок у конструюванні – основа розвитку інженерного мислення учнів при конструюванні LEGO;
  • Формування підприємницьких навичок у школі фінансової грамотності;
  • Розвиток комунікативних здібностей учнів, вміння працювати в групах;
  • Командна робота в середовищі Office365 при роботі над проектом «Країна, якою ми пишаємося».

ІІ. «Дослідницька діяльність в школі» (школа І-ІІ ступенів № 225),

  • Формування уявлень про об’єкти довкілля у дітей молодшого шкільного віку в процесі експериментальної діяльності;
  • Використання фреймових структур у процесі формування загально навчальних умінь та забезпечення вдосконалення компетенцій учнів на уроках української літератури;
  • Дослідницькі завдання як ефективний засіб розвитку пізнавальної діяльності учнів на уроках англійської мови;
  • Сучасний підхід до організації навчально-дослідницької діяльності учнів засобами інтегрованого навчання з використанням хмарного сервісу Office365 при викладанні предметів художньо-естетичного циклу.

ІІІ. «Мовний простір школи: можливості інтеграції» (комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів – ліцей № 157).

  • Майстер-клас для вчителів «Топ-50 англійських фраз для спілкування;
  • «Подорож Україною за допомогою онлайн ресурсу Google-maps» – вибінарний урок з англ. мови та інформатики;
  • Проект «Нова школа» – засідання лідерів учнівського самоврядування та наукового товариства учнів ліцею;
  • Speaking club «Magic world» – проектна робота учнів із елементами інтегрованого навчання.

«Твори свій простір можливостей на перехресті наук, технологій і мовних компетенцій» – такий девіз учасників освітнього проекту Open Space (в перекладі – Відкритий простір) «Перехрестя освітніх новітніх технологій (ПОНТи)».

Завершився захід його обговоренням на дискусійному майданчику та щирими словами вдячності, захоплення та віри у майбутнє української школи.

Детальна інформація – на сайті Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації:

http://www.ruo-obolon.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=2676:2017-01-18-20-07-16&catid=3:newsflash

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×