Експеримент видавництва «Розумники» – сміливий крок у модернізації системи освіти України

13 грудня 2016 року в комунальному закладі «Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області» в рамках проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Розумники» (SmartKids) відбувся семінар «Інноваційні рішення в освіті» та круглий стіл для директорів шкіл по впровадженню проекту.

Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького– природничо-математична гімназія з поглибленим вивченням іноземних мов – Школа сприяння здоров’ю, створена в серпні 1990 року на базі загальноосвітньої школи № 4 (1968-1990 рр.). До створення гімназії побудило відродження моделі Луцької української гімназії (ЛУГ), яка функціонувала з 1918 до 1939 року.

Із 1998 року навчальний заклад очолює Олександр Мишковець, Заслужений працівник освіти, відмінник освіти України, вчитель-методист, учитель географії за фахом.

Зустріч у Луцьку зібрала понад 70 освітян із Волинської та інших областей України. У заході взяли участь провідні фахівці з інформатизації освітньої галузі – представники Інституту модернізації змісту освіти МОН України та мультимедійного видавництва «Розумники», яке спеціалізується на електронному навчальному контенті.

Вікторія Косик, начальник відділу цифрової освіти, фінансової грамотності та навичок підприємництва ДНУ «Інститут модернізації освіти» МОН України, виступила з доповіддю «Впровадження ІКТ як один із найважливіших чинників модернізації системи освіти», у якій наголосила, що саме на систему освіти у всі часи покладалася місія підготовки суспільства до вступу в нову культурну епоху.

Ігор Каплаушенко, керуючий партнер видавництва «Розумники», назвав пріоритетні напрями сучасної освіти, які зумовлюють актуальність експерименту SmartKids. А саме: ефективність управління навчанням, моніторинг і оцінка якості навчання, компетентнісний підхід у навчанні, сучасне навчальне середовище.

Особливість методики SmartKids полягає в тому, що діти навчаються у звичній для себе ігровій формі, а замість робочого зошита користуються додатком, завантаженим на планшет або нетбук. Навчальний контент експерименту – дидактичні ігри – розроблено з урахуванням вікових та психологічних особливостей школярів. Цікаве наповнення, анімація та зображення перетворюють уроки на задоволення. Вчитель зі свого пристрою може дистанційно контролювати виконання завдань.

Діти охоче та активно працюють із дидактичними іграми. У цьому гості заходу переконалися на відкритих заняттях із математики з учнями першого та другого класів, які навчаються за новітньою методикою, на які їх запросили вчителі гімназії.

Наталія Романченко, вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, переможець конкурсу на кращий відеофрагмент уроку з використанням технології «Smartkids», та Оксана Бакунець, вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, дали відкриті уроки з математики у другому та першому класі відповідно. Присутні звернули увагу, наскільки змінилося ставлення учнів до нетбуків за рік. Сьогодні цей прилад для них – абсолютно звичайний засіб навчання, такий як підручник або зошит.

«Зустріч у Луцьку показала, що українські школи активно підтримують освітню ініціативу й готові до змін. Подібні заходи проводитимуться і надалі та залучатимуть все більше освітян. На семінарі ми вже отримали запрошення директора школи №26 м. Івано-Франківська провести науково-практичний захід на базі навчального закладу. Також у січні наступного року заплановано семінари в Чернівцях та Сумах», – поділився планами директор видавництва «Розумники» Олександр Кохан.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×