Інструменти для створення єдиного інформаційного простору громади та представників влади для вирішення спільних питань у галузі освіти

З 6 по 9 жовтня 2016 року, в рамках Програми національних обмінів у м. Слов’янськ, під час школи-лабораторії лідерів освіти Донеччини, відбулася зустріч представників Інституту модернізації змісту освіти , Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, членів громадської організації «Рух української неформальної освіти» з педагогами Донецької області.

На початку заходу до учасників з вітальним словом звернулася Лариса Пасечнікова, завідувач кафедри менеджменту освіти Донецького облІППО. Зарубіжний досвід організації неформальної освіти презентував Артем Герман, завідувач сектора розвитку навичок мислення, спілкування і співробітництва відділу неформальної та інформальної освіти для дорослих. Про сучасний тренд освіти дорослих – неформальну освіту – та її особливості розповіла Олена Бурдун, методист вищої категорії сектора цифрової грамотності відділу неформальної та інформальної освіти для дорослих.

У перші два дні зустрічі було проведено тренінг «Інструменти для створення єдиного інформаційного простору громади та представників влади для вирішення спільних питань у галузі освіти». Учасники обговорювали принципи громадсько активної школи, аналізували рівень громадської активності власного закладу  та формулювали 5 перших кроків перетворення його  у громадсько активну школу. Педагоги визначали потреби громади, школи, шукали спільні цілі та шляхи їх досягнення.

Учителі, заступники директорів та директори опановували хмарні сервіси для здійснення комунікації між навчальним закладом та громадою, волонтерами, громадськими організаціями. Спільна робота з сайтом, документами та створення опитування стало можливим завдяки інструментам Google.  Кожен день тренінгу завершувався рефлексією на дошці Padlet.

Наступним етапом обміну стала панельна дискусія «Роль громади у вирішенні проблемних питань освіти», де обговорювали наступне: «Де шукати ресурси для розвитку школи», «Проблеми школи, які можна вирішити за участю громади», «Розвиток педагога як активного члена громади».

Усі присутні висловили спільну думку: «Партнерство на базі школи – це можливість поліпшити імідж школи, можливість залучити додаткові людські та матеріальні ресурси для підтримки школи, для задоволення потреб і інтересів громади».

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×