Актуальний семінар щодо перспектив розвитку початкової освіти

У межах роботи експериментального дослідження всеукраїнського рівня на тему: «Дидактико-методична система розвитку дитячої творчості у межах навчально-виховного процесу ДНЗ та ЗНЗ» на базі спеціалізованої школи I – III ступенів № 31 м. Київ з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу було проведено районний науково-практичний семінар на тему: «Перспективи розвитку початкової освіти», організований управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.

У роботі семінару взяли участь: Копосов П. Г., старший науковий співробітник сектору початкової освіти Інституту модернізації змісту освіти МОН України, кандидат педагогічних наук; Андрусенко І. В., науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України; Кочерга О. В., заступник директора з навчально-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти  Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук, доцент; Митник О. Я., науковий керівник дослідження, завідувач кафедри практичної психології факультету педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор.

На заході відбулась презентація досягнень учителів  спеціалізованої школи I – III ступенів № 31 із проблеми розвитку мислення й мовлення молодшого школяра у межах роботи за системою розвивального навчання та науково-педагогічного проекту «Росток» із використанням курсу «Логіки» як інструментарію зазначеного розвитку. Учителі-експериментатори продемонстрували можливості використання названих систем на уроках української мови, читання, природознавства, математики.

І. В. Андрусенко розкрила розвивальні можливості курсу «Природознавство» у системі початкової освіти; О. В. Кочерга та О. Я. Митник презентували механізми побудови розвивального освітнього простору у початковій школі, звернули увагу на роль особистості вчителя у збереженні фізичного та психічного здоров’я молодшого школяра в навчально-виховному процесі.

Семінар завершився обговоренням актуальних проблем і перспектив у організації та проведенні науково-дослідницької діяльності дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів України.

За свідченням учасників заходу, робота педагогічних працівників на семінарі була цікавою і результативною, а представлений досвід педагогів-експериментаторів – імпульсом для творчих здобутків кожного вихователя та вчителя.

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×