Творча зустріч науковців, учителів-практиків, учнів та батьків

 

Днями до СЗШ №9 Оболонського району міста Києва завітали наукові співробітники Інституту модернізації змісту освіти Галина Древаль, завідувач сектору початкової освіти, та Павло Копосов, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник сектору початкової освіти. Вони зустрілись з учителями практиками, учнями початкових класів та їх батьками.

Під час зустрічі відбулась зацікавлена розмова про особливості впровадження Програми комплексного розвитку особистості у другій половині дня «Радість розвитку». Вона здійснюється відповідно до плану науково-дослідної роботи «Психолого-педагогічні умови становлення ціннісних орієнтацій дітей в ігровій та навчальній діяльності освітньої системи «Радість розвитку».

Головна ідея цієї Програми полягає у забезпеченні балансу між ігровою та навчальною діяльністю дітей в умовах роботи загальноосвітньої школи. Вона передбачає взаємодію з дітьми за чотирма напрямами: психологія комунікації (взаємодії); іноземна мова (англійська); театралізована діяльність (сюжетно-рольова гра) та основи хореографії (фізичне розвантаження). Означені напрями функціонують спільно, утворюючі єдиний тематичний інформаційний простір для дітей. Впровадження Програми відбувається засобами технології психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною «Радість розвитку». Її автором є Піроженко Т.О., доктор психологічних наук, професор, завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.

Теми та питання, які пропонуються дітям для опрацювання, достатньо широкі. Це надає можливість інтегрувати здобуті на уроках знання у втілення їхніх спільних творчих задумів. Так, наприклад, на підсумковому занятті другокласників за темою «Скарби здоров’я», учасниками якого стали всі присутні, чітко простежувались міжмпредметні зв’язки таких навчальних дисциплін як «Основи здоров’я», «Українська мова», «Літературне читання», «Фізична культура», «Англійська мова», «Образотворче мистецтво» та інші.

Крім того, робота у даному форматі надає можливість активно залучати до співпраці  батьків. Кількісні показники участі батьків у шкільних заходах сягають 99,5%.

Творча група виконавців науково-дослідної роботи відкрита до співпраці. Координатор проекту – Рогозянський О.С., керівник Науково-навчального центру психології дошкільної та початкової освіти Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (e-mail: cpdpo@i.ua; fb: «Radist rozvitku»).

Опитування щодо веб-сайту

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]

×